کد خبر : ۵۹۲۱۵
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷
اتواکسپو تهران /۷
شرکت کوشا خودرو جدیدترین خودروی وارداتی خود با نام سراتو GT لاین را در پنجمین نمایشگاه بین المللی خودرو تهران به معرض نمایش گذاشت.
به گزارش خودروکار -  شرکت کوشا خودرو به عنوان نماینده محصولات کیا در ایران، در کنار محصولاتی همچون کیا سونت، کیا سلتوس، کیا پگاس و کیا K۵، سراتو جی تی لاین ۲۰۰۰ فول آپشن را به اتو اکسپو تهران آورد.

به گفته مدیران این شرکت، کوشا خودرو در نظر دارد در کنار محصولات بنزینی وارداتی کیا، محصولی برقی از این برند را به بازار ایران عرضه کند. همچنین 
 عرضه کیا اسپورتیج جدید نیز در دستور کار این شرکت قرار دارد.
 کوشا خودرو در حال حاضر سه محصول کیا سلتوس، کیا سونت و هفته گذشته کیا K۵ را در سامانه فروش یکپارچه عرضه کرده که به نظر می رسد سراتو GT لاین چهارمین محصول وارداتی این شرکت به زودی در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی عرضه شود.
 
سراتو جی تی لاین از یک پیشرانه دو لیتری توربو بهره می برد که ۱۵۰ اسب بخار قدرت و ۱۹۶ نیوتن متر گشتاور ایجاد می کند. این میزان نیرو و گشتاور از طریق گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ های جلو منتقل می شود.
از امکانات این خودرو می توان به نمایشگر ۸ اینچی مرکزی، نمایشگر ۴.۲ اینچی، دوربین دید عقب، اپل کارپلی،اندروید اتو، استارت دکمه ای،کروز کنترل،اتولایت،استارت دکمه ای، پدل شیفتر،دو کیسه هوا، ABS، ESP و TPMSو سنسور جلو پلرک اشاره کرد.

برچسب ها: کوشا خودرو
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران