کد خبر : ۵۹۲۴۵
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
تسلا در جدیدترین اقدام برای افزایش فروش در بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان، سخت‌افزار خودران خودروهای کاربردی اسپرت مدل Y در چین را ارتقا داده است.
به گزارش خودروکار - تسلا اعلام کرد مدل Y اکنون سخت‌افزار عملکرد رانندگی خودکار تسلاHW۴ را مانند دوربین‌های ارتقایافته و رایانه داخلی بدون هزینه اضافی ارائه می‌کند. 

این خودرو که قیمت آن از ۲۵۸هزار و ۹۰۰یوان (۳۶هزار و ۱۰۰دلار) شروع می‌شود، علاوه بر انتخاب فعلی مشکی، سفید و آبی در سه رنگ جدید قرمز، نقره‌ای و خاکستری نیز عرضه خواهد شد.

HW۴ که برد تشخیص طولانی‌تر، توانایی درک قوی‌تر و قدرت محاسباتی بهتر را ارائه می‌کند، قبلا در مدل‌های S و X تسلا و همچنین برخی از مدل‌های Y در خارج از چین به کار گرفته شده است.

تقلای تسلا در چین
تسلا با رقابت فزاینده‌ای در چین، یکی از مهم‌ترین بازارهایش، مواجه است. این خودروساز آمریکایی که زمانی بر بزرگ‌ترین بازار خودروهای الکتریکی جهان تسلط داشت، تلاش می‌کند جایگاه خود را از BYD (خودروساز بزرگ و داخلی چین) پس بگیرد. 

بر اساس گزارش بلومبرگ، تسلا به کاهش قیمت‌ نیز ادامه داده و ماه گذشته قیمت سدان مدل ۳ خود را ۶ درصد پایین آورد. وقتی تسلا هفته گذشته درآمد خود را منتشر کرد، نسبت به رشد ضعیف فروش در سال ۲۰۲۴ هشدار داد.
برچسب ها: تسلا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران