کد خبر : ۵۹۲۵۸
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸
اتو اکسپو/ ۱۴
فونیکس در پنجمین نمایشگاه خودرو تهران با سبد کامل محصولات خود حاضر شد تا نشان دهد در بسیاری از بخش ها همچنان پیشتاز است.
به گزارش خبرنگار  خودروکار - ، از  محصولات عرضه شده فونیکس در پنجمین نمایشگاه خودرو تهران می‌توان به تیگو 8 پروe+،  تیگو 8 پرو مکس، تیگو 7 پرو و تیگو 7 پرومکس،  FX،  آریزو 6پرو،  آریزو 6 جی‌تی و جدیدترین محصول این برند یعنی  آریزو 8 اشاره کرد.
مدیران خودرو علاوه بر عرضه خودروهای بنزینی با تکنولوژی روز در صنعت خودروهای سوخت پاک نیز پیشرو بوده و با برند فونیکسNEV به صورت تخصصی بر خودروهای سوخت پاک تمرکز کرده است براین اساس تیگو 8 پرو ای پلاس، آریزو 5 برقی، آریزو 6 جی‌تی، نسخه پلاگین هیبرید تیگو 7 پرو و همچنین آریزو 8 را که با تکیه بر انرژی های جدید است در نمایشگاه اتو اکسپو تهران در معرض نمایش عموم قرار داده است.
از مهم ترین رویدادهای این دوره از نمایشگاه خودرو تهران، حضور فونیکس آریزو 8 به عنوان پرچمدار سدان های مونتاژی در کشور است که برای نخستین بار در معرض دید عموم قرار گرفته است. این محصول جدید فونیکس مجهز به پیشرانه ۲ لیتری ۴ سیلندر با ۲۵۴ اسب بخار قدرت و ۳۹۰ نیوتن متر گشتاور است و گیربکس دوکلاچه 7 سرعته این محصول قدرت موتور را به چرخ های جلو انتقال می دهد. حداکثر سرعت فونیکس آریزو ۸ نیز ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت بوده و مصرف سوخت آن به‌صورت ترکیبی ۶.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است.

از دیگر خودروهای سوخت پاک فونیکس می توان به آریزو 6 جی‌تی اشاره کرد که با داشتن رکورد شتاب 0 تا 100 در 7 ثانیه در میان خودروهای مونتاژی، طراحی مدرن و فناوری پیشرفته سیستم های کمک راننده، به عنوان سریع ترین سدان مونتاژی کشور شناخته می شود.

تیگو 8 پرو ای پلاس، تیگو 7 پرومکس و فونیکس اف ایکس از دیگر محصولات جدید فونیکس هستند که مورد توجه بازدید کنندگان در نمایشگاه قرار گرفته اند.

برچسب ها: فونیکس
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران