کد خبر : ۵۹۲۸۸
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲
تولید ایرکولر خنک ‏کننده هوای توربین گازی ژنراتور آنسالدو به سفارش گروه مپنا توسط متخصصین شرکت رادیاتور ایران صورت گرفت.
به گزارش خودروکار -  شرکت رادیاتور ایران یکی از طراحان و تولیدکنندگان مبدل‌های صنعتی در کشور است که به پشتوانه نیروهای متخصص خود، همواره در طراحی و ساخت انواع مبدل‏های حرارتی برای صنایع برق، نفت، گاز، پتروشیمی و .... پیشرو بوده و در همین راستا، اقدام به طراحی و ساخت ایرکولر خنک‏کننده هوای توربین گازی ژنراتور آنسالدو به سفارش گروه مپنا کرده است.

گروه مپنا در سال‏های گذشته ایرکولر خنک‏کننده هوای توربین گازی ژنراتور آنسالدو را از خارج کشور خریداری می کرد که با همت و تلاش متخصصین شرکت رادیاتور ایران، این محصول داخلی سازی شده و تمام مراحل طراحی و ساخت آن در داخل این شرکت صورت گرفته است.  

در مرحله اول تولید این محصول، تعداد 32 دستگاه ایرکولر در شرکت رادیاتور ایران تولید و تحویل شرکت مپنا شده که با توجه به کیفیت و طراحی مناسب محصولات تولیدی این شرکت، گروه مپنا در مرحله دوم اقدام به عقد قراردادی جهت ساخت 48 دستگاه ایرکولر ژنراتور آنسالدو کرد و طبق توافق طرفین این محصولات در طی هشت ماه تولید و تحویل می شود.

گفتنی است مبدل حرارتی در ژنراتور وظیفه خنک‏کاری هوای استاتور و کاهش دما از 85 درجه به 40 درجه سانتیگراد را بر عهده دارد و در حال حاضر شرکت رادیاتور ایران به عنوان یکی از شرکت‏های طراح و سازنده انواع مبدل حرارتی در لیست تامین کنندگان گروه مپنا قرار گرفته است.
برچسب ها: سایپا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران