کد خبر : ۵۹۳۲۵
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
برند فونیکس در پاییز سال جاری آریزو 6 جی‌تی را به عنوان یک سدان اسپرت به بازار خودرو کشور معرفی کرد و با فراهم کردن شرایط تست درایو خودرو، علاقه‌مندان قابلیت‌های این محصول را بررسی کردند. با گذشت چند ماه از رونمایی این محصول، تشنگی بازار خودرو برای فرا رسیدن موعد فروش آریزو 6 جی تی حس می‌شود.
به گزارش خودروکار، با حضور دوباره آریزو 6 جی تی در نمایشگاه خودرو تهران و استقبال بازدیدکنندگان از این خودرو، نگاهی دوباره به جاذبه‌های این محصول «سریع و خشن» فونیکس خواهیم داشت:


موتور قدرتمند: آریزو 6 GT از یک موتور 1.6 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر به همراه گیربکس 7 سرعته DCT بهره می‌برد که 197 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این مقدار قدرت قابل توجهی برای یک سدان محسوب می‌شود و قدرت زیادی را در اختیار راننده قرار می‌دهد.

ویژگی‌های ایمنی هوشمند: آریزو 6 GT به صورت استاندارد با مجموعه‌ای از ویژگی‌های ایمنی پیشرفته از جمله 13 رادار ADAS شامل ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل تطبیقی و هشدار خروج از خط ارائه می‌شود. این ویژگی‌ها به ایمنی راننده و سرنشینان در جاده کمک می‌کند.

طراحی جسورانه و اسپرت: آریزو 6 GT با طراحی مدرن و اسپرت خود، محصولی است که نگاه‌ها را به سوی خود برمی‌گرداند.

کابین مجهز و راحت: آریزو 6 GT فضای داخلی راحت و چشم‌نوازی را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد که می‌توانند از آپشن‌های رفاهی مختلف آن شامل کلاستر دیجیتال 10.25 اینچی، سیستم مولتی مدیا با نمایشگر لمسی 10.25 اینچی و شارژر وایرلس بهره ببرند.

آریزو 6 جی‌تی با طراحی جذاب و تهاجمی، محصولی است که برای نسل جوان ساخته شده و با امکان تولید قدرتی معادل 197 اسب بخار و شتابی در حدود 7 ثانیه، یکی از سریع‌ترین سدان‌های مونتاژی بازار است.

تعهد فونیکس به رونمایی از خودروهای جذاب، متوقف نمی‌شود و حالا بازار خودرو در انتظار رسیدن به موعد فروش محصولی است که با قدرت بالای موتور، شتاب استثنایی، طراحی اسپرت تهاجمی و فناوری به‌روز مجهز به سیستم پیشرفته همیار راننده (ADAS)، مشتریان خود را شگفت زده خواهد کرد.


انتهای پیام/ 

برچسب ها: مدیران خودرو
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران