کد خبر : ۵۹۴۹۸
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
طرح فروش پیکاپ کلوت اتوماتیک مکث موتور با مدل 1403 و قیمت قطعی، از تاریخ 8 اسفندماه در نمایندگی‌های این شرکت آغاز می‌شود.
به گزارش خودروکار - در این طرح فروش، کلوت اتوماتیک با قیمت قطعی 1 میلیارد و 950 میلیون تومان و با موعد تحویل 90 روز کاری به فروش می‌رسد که 900 میلیون تومان از این مبلغ به صورت پیش پرداخت، و الباقی مبلغ یعنی 1 میلیارد و 50 میلیون تومان نیز در زمان دعوتنامه دریافت می‌شود. 
کلوت اتوماتیک، مجهز به موتور 2.4 لیتری توربوشارژ میتسوبیشی به قدرت 215 اسب بخار و گشتاور 320 نیوتن متر است و همچنین از گیربکس 6 دنده اتوماتیک و سیستم چهارچرخ محرک (با کمک سبک و سنگین و قفل دیفرانسیل اتوماتیک عقب) بهره می‌گیرد. 
از جمله تجهیزات و امکانات رفاهی این پیکاپ آفرودی می‌توان به سیستم ورود و استارت بدون کلید، تنظیم برقی صندلی راننده در 6 جهت، نمایشگری لمسی 8 اینچی مالتی مدیا، دوربین عقب، کروز کنترل، سنسور باران، سیستم تهویه مطبوع دیجیتال با کنترل پنل لمسی، سنسور نور و همچنین سیستم پایش فشار باد تایر (TPMS) اشاره کرد. 
متقاضیان محترم می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده فهرست نمایندگی‌ها به وب‌سایت شرکت مکث موتور به نشانی www.maxmotorco.com مراجعه فرمایند.
برچسب ها: مکث موتور
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران