کد خبر : ۵۹۶۳۰
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
در مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس شرکت سایپا عنوان شد:
در مراسم گرامیداشت پنجاه و هشتمین سالگرد فعالیت شرکت سایپا،‌ رئیس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان خودرو کشور تأ‌کید کرد که سایپا طی 26 ماه گذشته موفقیت‌های پُرشماری را کسب کرده و در مسیر تحقق انتظارات مردم در حال گام برداشتن است.
به گزارش خودروکار - محمدرضا نجفی‌منش،‌ رئیس انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان خودرو کشور در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس شرکت سایپا،‌ گفت: در شرایطی که تحریم‌های خارجی و البته داخلی سال‌هاست صنعت خودرو و قطعه‌سازی کشور را تحت فشار قرار داده، برگزاری جشن پنجاه و هشت سالگی گروه بزرگ خودروسازی سایپا مایه مباهات و خرسندی است. 

او اظهار کرد: اولین صنعت غیرنفتی که در فهرست تحریم‌های آمریکا قرار گرفت، صنعت خودروسازی بود اما اتحاد و همدلی خودروسازان و قطعه‌سازان این تحریم‌ها را بی اثر کرد. در دور اخیر تحریم‌ها که از زمان ترامپ شدت گرفت با وجود اینکه فشارها بیشتر شد، افزایش همبستگی و تلاش صنعتگران این تحریم‌ها را خنثی کرد.

نجفی‌منش با بیان اینکه کار ناتمام تحریم‌های خارجی را عده‌ای می‌خواهند در داخل تکمیل کنند، گفت: پس از آنکه تحریم‌های خارجی نتوانست خودروسازی و قطعه‌سازی کشور را متوقف کند، عده‌ای در داخل به ترامپ و اوباما گفتند شما عُرضه ندارید، ما خودمان این‌کار را می‌کنیم و کمر همت به نابودی این صنایع بسته‌اند!

او با اشاره به اینکه جامعه در بحث قیمت و کیفیت انتظارات درستی از خودروسازان و قطعه‌سازان دارند، اظهار کرد: با وجود تمام ناملایمات، امروز تلاش و موفقیت‌های زیادی را در سایپا مشاهده می‌کنیم که لازم است به نحو مطلوبی به جامعه منعکس و اطلاع‌رسانی شود تا جامعه بداند فرزندان آنها، در صنعت خودرو برای تأمین خواسته‌های کمی و کیفی آنها در تلاش هستند.
برچسب ها: سایپا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران