کد خبر : ۵۹۷۰۴
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
ادامه روند استانداردسازی نمایندگی‌های لاماری
روند استاندارد سازی نمایندگی‌های آرین پارس موتور ادامه دارد و اکنون آرتان موتور آریایی را باید سومین نمایندگی خدمات پس از فروش لاماری استانداردسازی شده لاماری نامید.
به گزارش خودروکار - بر اساس قوانین و ضوابط آرین پارس موتور تمامی نمایندگان لاماری در سطح کشور از زمان آغاز فعالیت خود ملزم به ارائه خدمات پس از فروش در کنار خدمات فروش به مشتریان این برند هستند و در حال حاضر براساس سیاست‌های تعیین شده از سوی این شرکت تمامی نمایندگان لاماری در سطح کشور  می‌بایست در فضایی استاندارد که از سوی شرکت مادر تعیین شده است خدمات خود را  به خریداران محصولات لاماری ارایه دهند.
این استانداردسازی در راستای ارایه خدمات منحصر به فرد و در شان خریداران خودرو لاماری و شرکت آرین پارس موتور تعیین شده است تا خریداران در کنار تجربه خرید یک محصول منحصر به فرد و با کیفیت از خدمات پس از فروش با کیفیت بالا نیز بهره‌مند باشند.
مراسم افتتاح نمایندگی استاندارد خدمات پس از فروش کد2102 با هدف ارائه خدمات با کیفیت و به‌موقع با استاندارد یکسان در سطح کشور، با حضور جمعی از مدیران آرین پارس موتور و مدیران این نمایندگی در شهر تهران چند روز پیش انجام شد و هم اکنون این نمایندگی با رعایت استانداردهای جدید مشغول ارایه خدمت به دارندگان محصولات لاماری است.
این نمایندگی خدمات پس از فروش با مدیریت فرزام صولتی در فضایی به مساحت 1700 متر مربع در منطقه جاده مخصوص کرج، بلوار عاشری، بلوار تعاون واقع شده است.


برچسب ها: لاماری
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران