کد خبر : ۵۹۷۹۰
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور:
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به اینکه به طور میانگین روزانه شاهد ۲۵ میلیون تردد در سطح کشور ثبت شده است، گفت: از ۲۴ اسفند تا کنون بیش از ۲۵۵ میلیون تردد در جاده‌های کشور انجام شده که نسبت به سال گذشته کاهش ۵ درصدی داشته است.
به گزارش خودروکار -  از ۲۴ اسفند تا کنون بیش از ۲۵۵ میلیون تردد در جاده های کشور انجام شده است که نسبت به سال گذشته کاهش ۵ درصدی داشت.

وی این کاهش را ناشی از ماه مبارک رمضان و شرایط نامساعد جوی دانست و افزود: به طور میانگین روزانه شاهد ۲۵ میلیون تردد در سطح کشور ثبت شد.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور همچنین با اشاره به هشدار هواشناسی کشور یادآورشد: برای ۲ روز آینده استان های لرستان و خوزستان هشدار سطح قرمز دریافت کرده اند لذا ضروری است کسانی که قصد بازگشت یا سفر به این استان ها را دارند نکات ایمنی و رانندگی مطمئن را رعایت کنند.

سرهنگ شیرانی با توجه به آغاز پیک دوم مسافرت نوروزی از طبح امروز شاهد ترافیک سنگین در محور تهران - مازندران و کرج مازندران هستیم که به دلیل حجم بالای تردد این محور در مسیر جنوب به شمال یکطرفه شده است.

به گفته وی در مسیر شمال به جنوب از مرزن آباد تا انتهای مسیر تردد تمامی وسائل نقلیه تا اطلاع بعدی و کاهش بار ترافیکی ممنوع است. این در حالی است که طبق آخرین گزارشات میزان تردد کاهش ۵ درصدی داشته است.
برچسب ها: راهور
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران