کد خبر : ۵۹۸۱۸
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷
تا به امروز سامانه‌های زیادی بودند که بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه را عرضه کردند تا متقاضیان بتوانند از آن‌ در هنگام تصادف استفاده کنند؛ اما هیچ یک، آنطور که باید در زمان دریافت خسارت همراه راننده نبودند تا دغدغه همیشگی رانندگان یعنی «دریافت خسارت از شرکت‌های بیمه» را به حداقل ممکن برسانند.

به گزارش خودروکار، بیمه بازار به عنوان اولین سامانه آنلاین از ابتدا تا انتهای مسیر دریافت خسارت در کنار شما است تا بتوانید غرامت خودروی خود را از شرکت بیمه آسان‌تر از قبل دریافت کنید. 


دریافت خسارت از شرکت‌های بیمه 


احتمالا می‌دانید که حتی اگر قانون‌ مدارترین راننده هم باشید، ممکن است حداقل یک بار تصادف را تجربه کرده باشید و در پروسه آن قرار گرفته باشید. اگرچه همه‌ی رانندگان مسیر دریافت خسارت را طی می‌کنند؛ اما عدم شناخت مسیر و مدت زمان انتظار می‌تواند چالش برانگیز باشد.


شما باید پس از تصادف، خودروی خود را برای ارزیابی به یکی از مراکز بیمه ببرید تا میزان خسارت آن براساس ارزش جدید خودرو محاسبه و اعلام شود. البته این پایان ماجرا نیست؛ بلکه پس از آن، باید چندین بار به دفاتر بیمه مراجعه کنید و مدارک مختلف را ارائه دهید تا بتوانید غرامت را از شرکت بیمه بگیرید. به همین دلیل همراهی یک سازمان با تجربه می‌تواند کمک بسزایی در کاهش هزینه‌ها و انجام مراحل دریافت خسارت کند.


اهمیت استفاده از سرویس جدید جبران خسارت بیمه بازار


اگر بیمه شخص ثالث یا بیمه بدنه را نداشته باشید که کل هزینه پرداخت خسارت بر دوش شما است و بحث آن جدا است. اگر بدون شناخت از یک مجموعه، بیمه را تهیه کرده باشید، با چالش‌های زیادی روبه‌رو خواهید شد و قطعا این اولین و آخرین خرید شما خواهد بود. 


بیمه بازار در جهت جلب رضایت کاربران خود و کاهش مشکلاتی هم‌چون مراجعه زیاد به دفاتر بیمه، کل فرایند دریافت خسارت بیمه بدنه را به صورت غیر حضوری کرده است. در واقع با ارائه سرویس جدید جبران خسارت بیمه بازار تمام این مشکلات از میان برداشته شده است


برای استفاده از این سرویس نیاز است بیمه شخص ثالث و بیمه بدنهخودروی خود را از بیمه بازار تهیه کنید. سپس اگر خدایی نکرده تصادف کنید، نیاز نیست نگران دریافت خسارت از شرکت بیمه باشید؛ چراکه کارشناسان بیمه بازار در این مسیر شما را همراهی می‌کنند تا بتوانید با کمترین چالش و اتلاف وقت، خسارت خود را از شرکت بیمه دریافت کنید. 


نحوه استفاده از سرویس جبران خسارت بیمه بازار؛ ویژه کاربران بیمه بازار


اگر سرویس جبران خسارت بیمه بازار را پس از خرید بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث فعال کرده باشید، کارشناسان بیمه بازار پیگیری می‌کنند تا بتوانید خسارت خود را ساده‌تر از قبل از شرکت بیمه دریافت کنید. پس انجام اقدامات زیر الزامی است. این مراحل عبارتند از:

• 
چه مقصر باشید و چه نه، در قدم اول نیاز است با کارشناسان بیمه بازار تماس بگیرید و تصاویر خودروی آسیب‌دیده خود را برای آنانارسال کنید؛
• تصاویر ارسالی توسط کارشناسان بررسی و میزان خسارت ارزیابی می‌شود؛ سپس نتیجه به راننده اطلاع داده می‌شود؛
• 
اگر هزینه خسارت بالا باشد، معمولا توصیه مشاوران به شما دریافت خسارت از شرکت بیمه است. در غیر این صورت پیشنهاد می‌کنند وارد پروسه دریافت خسارت از شرکت بیمه نشوید. اما توجه داشته باشید که تصمیم‌گیرنده نهایی شما هستید. 
• 
اگر بعد از ارائه توضیحات و مشاوره کارشناسان، تصمیم گرفتید که خسارت را شخصا پرداخت کنید که وارد پروسه دریافت خسارت از شرکت بیمه نمی‌شوید؛
• 
در غیر این صورت متخصصین ما پیگیر دریافت خسارت شما هستند. در واقع بعد از ارزیابی مبلغ خسارت، از شما می‌خواهند مدارک لازم را تهیه و به صورت آنلاین بارگذاری کنید.
• 
در نتیجه شما می‌توانید بدون نگرانی و استرس خسارت خود را از شرکت بیمه دریافت کنید.

آسان کردن فرآیند و همراهی تا زمان دریافت خسارت اصلی‌ترین رسالت شرکت بیمه بازار است. 


کمپین «تا آخرش باهاتیم» بیمه بازار


به جای آنکه بیمه خودروی خود را از هر کی بخرید، از بیمه بازار بخرید. معمولا سامانه‌های آنلاین تنها در زمان خرید بیمه‌ی خودرو در کنارتان هستند و پس از آن ارتباط خود را با شما قطع می‌کنند. همین عامل باعث شده تا کاربران زمان دریافت خسارت بیمه بدنه سردرگم شوند. بیمه بازار کمپین تا آخرش باهاتیم را اجرا کرده است تا به کلیه کاربرانی که بیمه خودروی خود را از بیمه بازار تهیه کردند، برساند تا زمان دریافت خسارت از شرکت بیمه همراه‌شان هستند و نیاز نیست نگران طی کردن این مسیر باشند. 


اگر بیمه خود را از بیمه بازار تهیه نکرده باشیم، چه؟


اگر بیمه خودروی خود را از جایی به جز سامانه بیمه بازار تهیه کردید، نگران نباشید. شما نیز می‌توانید اطلاعات خود را در کمپین تا آخرش باهاتیم ثبت کنید و به صورت کاملا رایگان کد اشتراک را دریافت کنیداگر بعد از انجام این مراحل، تصادف کنید، متخصصان بیمه بازار در کنارتان هستند و شما را همانند سایر کاربران بیمه بازار راهنمایی می‌کنند.



انتهای پیام/

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران