کد خبر : ۵۹۹۱۴
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵
مدیرعامل سایپاسیتروئن به همراه معاونین و مدیران ارشد این شرکت، نخستین روز کاری در سال 1403 را با ادای احترام و اهدای گل به مزار شهید گمنام و بازدید از خط تولید این شرکت آغاز کرد.
به گزارش خودروکار - مهدی صادقی، مدیرعامل شرکت سایپاسیتروئن در دیدار نوروزی چهره به چهره با پرسنل و تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان، با تأکید بر فرمايشات مقام معظم رهبري و شعار سال مبنی بر "جهش تولید با مشارکت مردم" گفت: امیدوارم این شرکت با تلاش و همت پرسنل زحمتکش و جوان خود بتواند در راستای تحقق برنامه های گروه خودروسازی سایپا گام‌های موثری بردارد.

او در نخستین نشست شورای معاونین و مدیران ارشد این شرکت که در راستای تحلیل بیشتر شرایط و شناخت ظرفیت های سایپاسیتروئن برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس تجربه‌ای که در سالیان متمادی در تحقق تولید محصولاتی نظیر چانگان CS35 و سیتروئن C3 در این شرکت وجود دارد، باید از پتانسیل های بالای این شرکت در حوزه های مختلفی نظیر نیروی انسانی و زیرساخت های تولیدی بیشترین بهره را ببریم.

صادقی آینده سایپاسیتروئن در صنعت خودرو را امیدبخش و روشن دانست و خاطرنشان کرد: این شرکت با ایجاد و راه اندازی پروژه‌های CKD، SKD و... سابقه درخشانی در جهت تحقق و پیشبرد اهداف گروه خودروسازی سایپا دارد و اهتمام جدی مجموعه مدیریت و کارکنان سایپاسیتروئن تحقق شعار سال و افزایش تولید به همراه بهبود مستمر كیفی محصولات است.
برچسب ها: سایپا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران