کد خبر : ۵۹۹۱۵
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶
مدیرعامل شرکت خودروسازی بن‌رو گفت: با تکیه بر ظرفیت مناسب تولید، مسیر هموار و‌ مدیریت جهادی، به دنبال تحقق شعار سال و جهش در تولید هستیم و همچون سال گذشته، افزایش تولید و انجام رکوردشکنی ها را دنبال می کنیم.
به گزارش خودروکار -  احسان مقدم در اولین نشست با معاونان و مدیران این شرکت در سال جاری ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت علی(ع)، گفت: تربیت یافتگان مکتب امیرالمومنین(ع)، همواره بی ادعا و در میدان عمل برای اعتلای ارزش های اسلامی و خدمت به مردم تلاش می کنند.

او با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر فرزانه انقلاب به «جهش تولید با مشارکت مردم»، این مهم را راهبرد اساسی کشور توصیف کرد و خواستار تدوین و ارائه برنامه اجرایی دقیق و منطبق با اصول کارشناسی برای تحقق شعار سال با لحاظ ماموریت‌های شرکت بن‌رو شد.

مقدم گفت: در شرکت بن‌رو و در ارتباط با شعار سال، موظفیم تا برای توسعه و کیفی سازی سبد محصول، برنامه ریزی هدفمند داشته باشیم. ضمن این که در این فرایند ضرورت دارد نقش مشارکت مردمی از طریق تقویت مکانیزم های موجود، پررنگ تر شود.

مدیرعامل شرکت بن رو با یادآوری ثبت رکورد تاریخی و جابجایی ظرفیت تولید محصول در پایان سال گذشته به تعداد ۶۰ هزار دستگاه خودرو، از بدو تاسیس از سال ۱۳۸۴ تاکنون، گفت: با تکیه بر این ظرفیت و مسیر هموار تولید، تحقق شعار سال و جهش در تولید، در این شرکت دست یافتنی است.

مقدم افزود: این شرکت در سال «رشد تولید»، در صنعت خودروسازی کشور رکورد بسیار خوبی ثبت کرده که مسئولیت همه ما را در سال «جهش تولید» مضاعف کرده است.

او تصریح کرد: جهش تولید بر مدار مردم، بر پایه اقتصاد مقاومتی و تولید ملی، امکان تحقق دارد و کارکنان سختکوش بن‌رو در این شرکت این مهم را معنا کرده اند.

مقدم تاکید کرد: اولویت ما در ارتباط با الزامات شعار سال، شناخت مسئله و چالش‌های تولید است چرا که با تکیه بر فرهنگ جهادی در این شرکت، تردید نداریم که می توانیم به همه اهدافمان برسیم.

مدیرعامل شرکت بن‌رو در ادامه با تاکید بر این که برنامه کاری سال جدید در این شرکت در چارچوب خط مشی و سیاست های تعیین شده مدیرعامل گروه سایپا خواهد بود، خواستار توجه و حمایت بیش از پیش از شرکت های دانش بنیان شد.

مقدم در پایان تاکید کرد: سرمایه اصلی بن‌رو، نیروی انسانی مجاهد، باانگیزه و افتخارآفرین است که برای صیانت همه جانبه از این سرمایه ارزشمند از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

شایان ذکر است مدیرعامل شرکت بن‌رو در روز سه شنبه و در اولین روز کاری تولید، ضمن برگزاری اولین جلسه شورای معاونان و مدیران شرکت با حضور در خطوط تولید کارخانه در دو شیفت صبح و‌ عصر با کارکنان و کارگران از نزدیک دیدار و گفت و گو کرد.
برچسب ها: سایپا
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران