به گزارش خبرنگار اعزامی خودروکار به شانگهای، جیمز هوپ مدیر طراحی چری در نشست خبری با اشاره به برنامه ریزی بلند مدت چری برای طراحی با اصالت خودروهای این شرکت گفت: خودروهای ما بر خلاف گذشته دیگر کپی کار خودروهای اروپایی و آسیایی نیست و ما در طراحی خودروخای خود، از یک اصالت و المانهای خاص چری استفاده می کنیم.
او با اشاره به طراحی زیبا و متفاوت تیگو ۷ گفت: با ورود تیگو ۷ به بازار و پیش از آن با عرضه آریزو و تیگو ۵، این اصالت طراحی قابل مشاهده هست اما هنوز برای رسیدن به هدف بزرگ چری و رقابت با برندهای معتبر و قدیمی خودروسازی جهان جای کار داریم.
هوپ همچنین به رشد و توسعه محصولات چری به خصوص از نظر طراحی و تنوع اشاره کرد و افزود: چری یک شرکت جوان و پر نشاط است و نسبت به زمان تاسیس بسیار در طراحی و تنوع محصولات موفق عمل کرده است اما برای رسیدن به اهداف اصلی و برنامه های بلند مدت شرکت باید بیشتر تلاش کنیم.
او با اشاره به طراحی تیگو ۷ و استفاده از المانهای چری در طراحی این محصول گفت: ما تلاش کردیم تیگو ۷ در عین حال که یک خودروی جدید و متفاوت نسبت به محصولات قبلی است، اما اصالت طراحی چری در آن حفظ شود و این مهم در محصولات آینده چری نیز لحاظ خواهد شد.
مدیر طراحی چری خاطر نشان کرد: باید خودروهای ما را از نظر طراحی با شرکت های همتراز خودمان مقایسه کرد و مقایسه خودروهای شرکتهای مانند چری با شرکتهای خودرپسازی قدیمی و بزرگ مانند لامبورگینی صحیح نیست.
او همچنین به عرضه تیگو ۷ در ماههای آینده به بازار ایران اشاره کرد و گفت: با ورود تیگو ۷ مشتریان بازار ایران، خودرویی متفاوت و زیبا خواهند دید و از نزدیک با طراحی جذاب چری در محصولات جدید آشنا خواهند شد.
هوپ با اشاره به برندسازی طراحی چری گفت: ما طراحی تیگو ۷ را از روی قایقی که در وسط آب در حال حرکت هست الهام گرفتیم و در طراحی این محصول بقیه المانهای اصیل چری نیز لحاظ شده است.
انتهای پیام/