کد خبر : ۵۹۹۵
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
گزارش خودروکار از نمایشگاه خودرو شانگهای (16)
طراحی خودروهای چری نسبت به گذشته دارای اصالت و المان های خاص خود شده و دیگر کپی کاری خودروهای اروپایی نیست.
به گزارش خبرنگار اعزامی خودروکار به شانگهای، جیمز هوپ مدیر طراحی چری در نشست خبری با اشاره به برنامه ریزی بلند مدت چری برای طراحی با اصالت خودروهای این شرکت گفت: خودروهای ما بر خلاف گذشته دیگر کپی کار خودروهای اروپایی و آسیایی نیست و ما در طراحی خودروخای خود، از یک اصالت و المانهای خاص چری استفاده می کنیم.



او با اشاره به طراحی زیبا و متفاوت تیگو ۷ گفت: با ورود تیگو ۷ به بازار و پیش از آن با عرضه آریزو و تیگو ۵، این اصالت طراحی قابل مشاهده هست اما هنوز برای رسیدن به هدف بزرگ چری و رقابت با برندهای معتبر و قدیمی خودروسازی جهان جای کار داریم.


هوپ همچنین به رشد و توسعه محصولات چری به خصوص از نظر طراحی و تنوع اشاره کرد و افزود: چری یک شرکت جوان و پر نشاط است و نسبت به زمان تاسیس بسیار در طراحی و تنوع محصولات موفق عمل کرده است اما برای رسیدن به اهداف اصلی و برنامه های بلند مدت شرکت باید بیشتر تلاش کنیم.


او با اشاره به طراحی تیگو ۷ و استفاده از المانهای چری در طراحی این محصول گفت: ما تلاش کردیم تیگو ۷ در عین حال که یک خودروی جدید و متفاوت نسبت به محصولات قبلی است، اما اصالت طراحی چری در آن حفظ شود و این مهم در محصولات آینده  چری نیز لحاظ خواهد شد.


مدیر طراحی چری خاطر نشان کرد: باید خودروهای ما را از نظر طراحی با شرکت های همتراز خودمان مقایسه کرد و مقایسه خودروهای شرکتهای مانند چری با شرکتهای خودرپسازی قدیمی و بزرگ مانند لامبورگینی صحیح نیست.


او همچنین به عرضه تیگو ۷ در ماههای آینده به بازار ایران اشاره کرد و گفت: با ورود تیگو ۷ مشتریان بازار ایران، خودرویی متفاوت و زیبا خواهند دید و از نزدیک با طراحی جذاب چری در محصولات جدید آشنا خواهند شد.


هوپ با اشاره به برندسازی طراحی چری گفت: ما طراحی تیگو ۷ را از روی قایقی که در وسط آب در حال حرکت هست الهام گرفتیم و در طراحی این محصول بقیه المانهای اصیل چری نیز لحاظ شده است.



انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران