کد خبر : ۶۱۴
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۹
کمپانی فیلم‌سازی مارول سازندهٔ فیلم‌های ابرقهرمان محور فراوان و مشهوری چون مرد عنکبوتی، کاپیتان آمریکا، هالک، تور، مرد آهنی و… است
به گزارش خودروکار، حال به‌افتخار 75 سالگی کاپیتان آمریکا، کمپانی موتورسیکلت‌سازی آمریکایی هارلی دیویدسون و مارول تصمیم به ساخت موتورسیکلت‌های سفارشی و مخصوص برای کاپیتان آمریکا و دیگر ابرقهرمان‌ها گرفته‌اند.










در این پروژه، موتورسیکلت‌ها به‌صورت سفارشی توسط هارلی دیویدسون برای محبوب‌ترین شخصیت‌های مارول با ویژگی‌هایی متمایز ساخته خواهند شد. البته باعث‌وبانی این پروژه نمایندگی‌های فروش هارلی دیویدسون در استرالیا و نیوزلند بوده‌اند. این موتورسیکلت‌ها برای طیف وسیعی از ابرقهرمان‌ها و البته ضدقهرمان‌هایی مانند مرد مورچه‌ای، اولترون، مرد عنکبوتی، تور، مرد آهنی، پلنگ سیاه و… ساخته خواهند شد.

سخنگوی هارلی دیویدسون «David Turney» در این رابطه می‌گوید:

«پیشنهاد نمایندگی‌های ما در استرالیا و نیوزلند مبنی بر ساخت موتورسیکلت‌هایی سفارشی برای شخصیت‌های مارول الهام‌بخش ما در آغاز این پروژه بود؛ بنابراین کار برای ساخت این موتورسیکلت‌ها را برای طیف وسیعی از شخصیت‌های فیلم‌های مارول آغاز کردیم. نتیجهٔ کار فوق‌العاده بوده است به‌گونه‌ای که ما برای بیش از 16 شخصیت مارول موتورسیکلت‌های اختصاصی ساخته‌ایم».

متأسفانه این موتورسیکلت‌های خیره‌کننده برای فروش عرضه نخواهند شد اما کسانی که در استرالیا و نیوزلند زندگی می‌کنند می‌توانند فقط یک دستگاه از آن‌ها را خریداری کنند. بدین منظور اشخاص واجد شرایط باید وارد وب‌سایت رسمی هارلی دیویدسون شده و هریک از این موتورسیکلت‌ها را که دوست دارند انتخاب کنند.




منبع: پدال


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران