کد خبر : ۶۲۵۶
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹
«خودروکار» گزارش می دهد؛
خودرو لوکس بنتلی Continental Supersports با بیشینه سرعت 336 کیلومتر بر ساعت عنوان سریعترین خودروی کوپه چهار نفره جهان را یدک می‌کشد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، در حال حاضر از میان سریعترین خودروهای چهار نقره موجود در جهان  باید به مدل لوکس شرکت بنتلی با نام  Continental Supersports اشاره کرد که از نظر قدرت و سرعت به یکه تازی در میان خودروهای کلاس کوپه چهار نفره ادامه می‌دهد.


این خودرو لوکس شرکت بنتلی با دارا بودن بیشینه سرعت 336 کیلومتر بر ثانیه  قادر است از حالت سکون تنها ظرف مدت 3.5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد و از این جهت به عنوان سریعترین و قوی‌ترین خودروی  لوکس چهار نفره جهان  شناخته می‌شود.

مدل جدید و به روز شده  Continental Supersports در مقایسه با مدل سابق خود  یعنی  2009 Supersports با افزایش 80 اسب بخاری و همچنین افرایش 217 نیوتون متری گشتاور همراه بوده  تا مدل جدید این خودروی لوکس و چشم نواز شرکت بنتلی به سریعترین خودروی سدان حال حاضر دنیا تبدیل شود.

گفتنی است که تولید خودرو‌های مدل Continental  شرکت بنتلی از سال 2003 میلادی تا کنون در انگلستان صورت می‌گیرد و نسخه‌های متعددی از این خودروی لوکس روانه بازار شده است.

در ادامه شاهد تصاویر این خودروی بسیار زیبا و سریع شرکت بنتلی خواهید بود؛








مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: msn.com.tr

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران