کد خبر : ۶۳۶
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۰
پلت‌فرم آئودی برای سه موتور الکتریکی طراحی شده است. یکی از آنها در قسمت جلو خودرو و دو مدل دیگر در عقب نصب می‌شود. از دیگر سو پورشه از دو موتور الکتریکی بهره می برد که هر دو در عقب واقع شده‌اند.
به گزارش خودروکار، آئودی قصد دارد یک سالن لوکس ارتقاءیافته الکتریکی را برای مدل‌های جدید خود طراحی کرده و بسازد. اما این گروه صنعتی قصد دارد پاسخ‌گوی این پرسش باشد که چرا نمی‌خواهد از پلت‌فرم مشابه کمپانی خواهر خود پورشه در مدل مفهومی سالن اسپورت Mission E بهره ببرد.

به نقل از " اتوکار"، اگرچه در حال حاضر فولکس‌واگن به عنوان کمپانی مادر سیاست‌های ریاضتی را در پیش گرفته و از موازی‌کاری‌های اینچنینی اجتناب می‌کند، اما دو برند لوکس زیر شاخه‌اش قصد دارند در کنار یکدیگر پلت‌فرم‌های الکتریکی منحصر به فردی را در چارچوب برنامه‌های تحقیقاتی ارائه دهند.


هر دو گروه صنعتی "آئودی" و پورشه از یک پلت‌فرم مشترک با باتری‌های نصب شده در کف استفاده می‌کنند، اما در معماری و طراحی داخلی راهشان را از یکدیگر جدا کرده‌اند و راه‌ حل‌های متفاوتی را در طراحی ارائه می‌دهند.

پلت‌فرم آئودی برای سه موتور الکتریکی طراحی شده است. یکی از آنها در قسمت جلو خودرو و دو مدل دیگر در عقب نصب می‌شود. از دیگر سو پورشه از دو موتور الکتریکی بهره می برد که هر دو در عقب واقع شده‌اند.

مایکل اشتاینر، مدیر جدید تحقیق و توسعه در پورشه در این خصوص اظهار کرد که همکاری‌های بیشتر می‌تواند بین این دو گروه خودروسازی شکل گیرد، این در حالیست که این همکاری‌ها می‌تواند ویژگی‌های ناب و ویژه در اتومبیل‌های الکتریکی هر دو برند را حفظ کند. وی افزود فولکس واگن می‌تواند در این رقابت نقش مرکزی را ایفا کند و دست مهندسان را باز بگذارد.

این مدیر ارشد اضافه کرد: با کار روی مدل مفهومی اسپورت Mission E تجربیات زیادی در خصوص خودروهای الکتریکی پیدا کردیم و به توصیف عملیاتی اتومبیل‌های برقی پرداختیم که اینک "آئودی " می‌تواند از بخش زیادی از این تجربیات و تولیدات بهره ببرد.



منبع: عصر ایران


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران