کد خبر : ۶۴۵۷
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
«خودروکار» بررسی کرد؛
پژو اخیرا از مدل به‌روز رسانی شده 308 رونمایی کرد که نسبت به نسل قبلی تغییرات زیادی از جمله تغییرات ظاهری و فنی داشته است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، تغییرات نسل جدید پژو 308 بسیار تاثیر گذار بوده و موجب هر چه جذاب‌تر شدن آن شده است؛ از جمله این تغییرات، جلو پنجره جدیدی است که با لوگوی پژو تلفیق شده و ظاهری زیبا به این خودرو بخشیده است. چراغ‌های LED قسمت جلو و عقب این خودرو مانند یک امضا برای این مدل شده است.



اتاق 308 تغییرات زیادی کرده است که از جمله آن‌ها می‌توان به سیستم رهیاب 3 بعدی جدید و سیستم " voice-activated controls" اشاره کرد. ترمز‌های اضطراری اتوماتیک در کنار سیستم هشدار خروج از خطوط و کروز کنترل از جمله ویژگی‌های امنیتی است که راننده را در رانندگی هرچه بهتره یاری می‌کند.



در زیر کاپوت این فرانسوی یک پیشرانه 1.2 لیتری 3 سیلندر بنزینی کم مصرف وجود دارد که میزان آلایندگی آن بسیار کم است اما هنوز شرکت پژو اطلاعات دقیقی درباره میزان مصرف CO2 در اختیار خبرگزاری‌ها قرار نداده است.



اما این تنها گزینه برای خریداران  خودرو نیست و پژو نسخه دیزلی این مدل را با پیشرانه 4 سیلندر "BlueHDi 130" و 3 سیلندر "BlueHDi 180" را به بازار عرضه می‌کند.



گفتنی است که نسخه 308 GT با جعبه دنده اتوماتیک EAT8 نیز به بازار عرضه خواهد شد.


مترجم خودروکار: مازیار جعفریه
منبع: AutoExpress

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران