کد خبر : ۶۴۹
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۰
برند جدید لوکس هیوندای موسوم به جنسیس در شرف عرضه چند مدل جدید تحت عنوان خانواده G است.
به گزارش خودروکار، به نقل از موتور 1، در این مطلب قصد داریم چند دلیل را در ارتباط با اهمیت جنسیس مدل G70 عنوان کنیم.

در وهله اول این خودرو بر خلاف G90 و G80 که اساسا به ترتیب فیس لیفت هیوندای ایکوس و هیوندای جنسیس تحت یک برند جدید هستند، G70 یک خودروی کاملا جدید است.

دوم اینکه این سدان تقریبا لوکس از سوی برند لوکس ساز هیوندای به طور استاندارد به صورت دیفرانسیل عقب عرضه خواهد شد. همچنین سیستم اختیاری AWD برای رقابت پذیری آن با سیستم‌های xDrive، کواترو و 4MATIC روی این خودرو قابل عرضه است.

سوما اینکه این خودرو به احتمال زیاد همانند G90  با موتور جدید 3.3 لیتری V6 شرکت هیوندای عرضه خواهد شد. هنوز مشخصات قدرت و توان G70 منتشر نشده اما گزارشها حاکی از اینست که این پیشرانه، قدرت 365 اسب بخار، گشتاور 376 نیوتن متر و صفر تا 100 معادل 6.2 ثانیه را برای G90 به ارمغان می‌آورد و با توجه به وزن کمتر G70 صفر تا 100 این خودرو کمتر از شش ثانیه خواهد بود.

اگر طرفدار خودروهای سدان نباشید جنسیس یک نسخه کوپه از G70 را نیز روانه بازار خواهد کرد که از توانایی های بخش N(خودروهای مسابقه ای هیوندای) برخوردار است.

در آخر همه می‌دانیم که بحث طراحی کاملا سلیقه ای است اما به نظر می‌رسد G70 طراحی کاملا منطقی و زیبایی دارد و حتی زیر پوشش استتار نیز امیدوار کننده به نظر می‌رسد. چراغهای ال ای دی دی‌لایت مشخص در تصاویر کاملا این خودرو را از دو عضو دیگر خانواده G جنسیس متمایز می‌کند.

براساس برنامه ریزی انجام شده، تولید G70 سدان احتمالا قبل از پایان سال جاری شروع خواهد شد و سال 2017 روانه بازار خواهد شد. جزئیات قیمت این خودرو هنوز مشخص نشده است.



منبع: عصر خودرو


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران