کد خبر : ۶۵۰
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۸
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا:
گروه خودروسازی سایپا پس از اصلاح ساختار مالی و صرفه جویی در هزینه ها، در افزایش تیراژ تولید و ارتقای کیفیت محصولات خودرویی، موفقیت چشمگیری داشته است.
به گزارش خودروکار، مهدی جمالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با بیان مطلب فوق، گفت: سایپا در سال 95 در راستای ساماندهی ساختار مالی، صرفه جویی در هزینه ها را در دستور کار قرار داد و این در حالی است که افزایش تیراژ تولید محصولات مختلف و ارتقای سطح کیفیت و کاهش نمره منفی محصولات همچنان سرلوحه اصلی کار مدیران، کارکنان و کارگران پرتلاش مجموعه سایپا است.

وی افزود: این مهم در قالب اهداف و برنامه های تعیین شده در سال جاری شامل: توسعه پایدار، مدیریت هزینه و ارتقای رضایت مشتریان در حال محقق شدن است.

جمالی تصریح کرد: تلاش های کارگران، کارکنان و مدیران گروه سایپا در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تقویت راهبرد اقتصاد مقاومتی و کمک به رشد و بالندگی  تولید ملی است و همواره خود را در مقابل مردم شریف، مسئول و پاسخگو می دانیم و از این رو ارتقای رضایت مندی مشتریان و دارندگان محصولات گروه سایپا  از استراتژی های تعریف شده این مجموعه خودروسازی است.

وی تصریح کرد: به یقین شان و منزلت مردم شریف ایران ایجاب می کند که گروه سایپا در راستای تقویت کیفیت و ارتقای کیفی محصولات، چشم انداز و استراتژی های  خود را مطابق با سلیقه و خواست مردم و مشتریان تنظیم نماید و از این حیث مشتریان همواره به عنوان سرمایه اصلی گروه سایپا هستند و در برنامه ریزی های تولید و کیفیت، مشتریان محور اصلی فعالیت و کار و تلاش هستند.




منبع: سایپانیوز


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران