کد خبر : ۶۵۱۲
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
معاون توسعه سرمایه گذاری صنعتی سازمان توسعه و نوسازی صنایع ایران:
معاون توسعه سرمایه گذاری صنعتی سازمان توسعه و نوسازی صنایع ایران گفت: صنایع دریایی و صنعت خودرو نیازمند نوسازی ناوگان ، بازسازی و مدرن شدن دستگاه هایشان هستند.
به گزارش خودروکار، فرداد دلیری معاون توسعه سرمایه گذاری صنعتی سازمان توسعه و نوسازی صنایع ایران در حاشیه نشست دومین نمایشگاه بین المللی ماشین ابزار و تجهیزات فلزکاری گفت: سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به عنوان شریک راهبردی این نمایشگاه که قرار است دو هفته دیگر تشکیل شود، همکاری کرد.
 
معاون توسعه سرمایه گذاری صنعتی سازمان توسعه و نوسازی صنایع ایران در خصوص علت انتخاب ایدرو گفت: سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران قدمتی 50 ساله دارد و با هدف ساخت ماشین آلات در کشور به وجود آمده است.
 
او در ادامه افزود: صنعت تولید کالاهای سرمایه ای مثل ماشین ابزار یک صنعت پایه بوده و بحث های چون تحقق اقتصاد مقاومتی، صادرات و خود کفایی در بستر فراهم آوردن این صنعت محقق می شود.
 
دلیری تصریح کرد: امروزه کشور ما نیاز به سرمایه گذاری عظیمی دارد و آمارها نشان می دهد که برای رسیدن به اهدافمان باید سالانه 50 میلیارد دلار در کشور سرمایه گذاری شود.
 
او ادامه داد: صنایع دریایی و صنعت خودرو نیازمند نوسازی ناوگان ، بازسازی و مدرن شدن دستگاه هایشان هستند.
 
معاون توسعه سرمایه گذاری صنعتی سازمان توسعه و نوسازی صنایع ایران، تأکید کرد: ما سال هاست از ماشین آلات قدیمی در صنعت استفاده کرده ایم در نتیجه سرعت و دقت دستگاه هایمان بسیار پایین است و در چنین شرایطی نمی توانیم به تولید رقابتی و صادرات بیاندیشیم در نتیجه باید به فکر همکاری های مشترک به ویژه با کشورهای همچون آلمان برای توسعه و نوسازی صنایع خود باشیم.
 
او در انتها با اشاره به قانون استفاده حداکثری از تولیدات داخلی، یادآور شد: سازمان توسعه نوسازی و صنایع ایران به دنبال سرمایه گذاری مشترک و جوینت ونچر با شرکت های خارجی است  و در این رابطه بحث فاینانس هم بسیار مهم است که خوشبختانه در بحث بانک های جهانی تضامین بانکی در حال شکل گرفتن است.
 
 
منبع: باشگاه خبرنگاران
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران