کد خبر : ۶۶۸۱
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
همزمان با پیشرفت تکنولوژی، رانندگی نیز نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده به طوری که خودرو‌ها با دنیای اطراف و زندگی روزمره مردم عجین شده‌اند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، سنسور‌ها و نرم‌افزار‌های جدیدی که در خودرو‌ها استفاده می‌شوند به ما این امکان را می‌دهند که بتوانیم از درون خودرو با خانه یا اداره در ارتباط باشیم. افراد مشغول در صنعت خودرو، این یکپارچگی و ارتباط را درک کردند و سعی دارند تا خودرو‌ها را وارد این چرخه پیچیده کنند.

امروزه، به لطف تکنولوژی‌های بسیار جدید، خودرو‌ها نه تنها می‌توانند عادت‌ها و سبک‌ رانندگی شما را تشخیص داده، بلکه می‌توانند به آن عادت کنند. شرکت OEM که تولید کننده تجهیزات اصلی خودرو‌هاست، امروزه قسمت بزرگی از تمرکز خود را برای ارتباط دادن فضای درون خودرو با دنیای بیرون گذاشته و این در حالی است که کاشفان تکنولوژی بروی بخش جدید از این شخصی‌سازی تمرکز کرده‌اند.

خودروسازان قصد دارند تا به وسیله این تکنولوژی جدید کسانی را که مجبورند زمان زیادی از روز را در جاده‌ها سپری کنند را با دنیای خارج از آن متصل کنند تا رانندگی روال زندگی روزمره آن‌ها را کمتر به هم بریزد. صاحبان این صنعت قصد دارند تا با شناسایی نیاز‌های زندگی هر فرد، خودرویی متناسب با نیاز‌های او طراحی کنند و به نوعی این محصول مخصوص او باشد.

نرم افزار‌ها همچنین می‌توانند به راحتی و امنیت هرچه بیشتر شما کمک کنند؛ به عنوان مثال شما در حال رانندگی در جاده هستید که ناگهان سطح جاده لغزنده می‌شود و اینجاست که خودرو به صورت خودرکار شرایط را می‌سنجد و خودش را با شرایط جاده وفق می‌دهد تا امکان بروز حادثه تا حد ممکن کاهش بیابد.

این گونه تکنولوژی‌ها رانندگی را برای راننده و سرنشینان امن‌تر و لذت‌بخش‌تر خواهد کرد و کاری خواهند کرد تا خودرو کاملا جزئی از زندگی آن‌ها بشود.


مترجم خودروکار: مازیار جعفریه
منبع: VenturBeat

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران