کد خبر : ۶۸۶۳
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۲
در گفت و گو با «خودروکار» بررسی شد؛
حسن کریمی سنجری، کارشناس خودرو گفت:همکاری مشترک با خارجی ها راه میانبر به سمت "خودروساز شدن" ایران است و اتفاقا دولت نیز نشان داده که موافق مشارکت خارجی در این صنعت بوده و از آن حمایت می کند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، او با بیان اینکه دولت یازدهم تصویر و تفکری مناسب را از ایران به خودروسازان خارجی ارائه کرده، افزود: در حال حاضر خودروسازان خارجی به این باور رسیده اند که "ایران" محل امنی برای سرمایه گذاری به شمار می رود و این موضوع می تواند آنها را برای حضور در صنعت و بازار خودرو کشور بیشتر ترغیب کند.

این کارشناس ادامه می دهد:دولت پیام های خوب و امیدوارکننده ای را به سرمایه گذاران خارجی ارسال کرد و نتیجه آن، حضور شرکت های مشهور خودروساز و قطعه ساز و طراح دنیا در ایران بوده و در آینده هم خواهد بود.

به گفته کریمی سنجری، می توان گفت ترس خودروسازان خارجی برای حضور در ایران ریخته شده و این اتفاق می تواند مقدمات حضور ایران را در زنجیره جهانی تجارت خودرو فراهم بیاورد.

او در پایان ابراز امیدواری کرد که دولت بتواند با رفع برخی موانع به واسطه اصلاح قوانین دست و پا گیر، راه حضور خارجی ها در خودروسازی کشور را هموارتر کند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران