کد خبر : ۷۰۲۶
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
سئات برای اولین بار مدل "ایبیزا" را در نمایشگاه ژنو به نمایش گذاشت و بر اساس گفته مسئولین سئات این خودرو را برای قشر جوان تولید کرده است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، سئات یک خودروساز اسپانیایی و همچنین یکی از زیر مجموعه‌های فولکس واگن است که با ارائه محصولات جدیدش توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرده است. حالا این شرکت می خواهد در راستای جلب رضایت جوانان و برای کسب سهم بیشتری از بازار قدم بردارد.



ریچارد هریسون، مدیر عامل سئات در انگلستان درباره خودروی جدید این شرکت بیان کرد: "با توجه به هزینه‌های پایین و طراحی جذاب بدنه، این خودرو مخصوص جوانانی است که می‌خواهند اولین ماشین خود را بخرند و تجربه رانندگی به دست بیاورند.



بر اساس نظر سنجی‌های صورت گرفته، سن طرفداران مدل "ایبیزا" 10 سال جوان‌تر از میانگین مشتریان بازار خودرو است و همین قضیه مهر تاییدی بر ادعای این خودروساز اسپانیایی است. برای ساخت این مدل از پلتفرم "A0 MQB" تولید فولکس واگن استفاده شده است.



این خودرو دارای پیشرانه 1 لیتری است که قدرتی معادل 64 اسب بخار تولید می‌کند و قیمت پایه آن از 11 هزار و 250 پوند آغاز می‌شود. سئات قصد دارد تا سری 94 اسب بخاری این خودرو را نیز در دستور کار خود داشته باشد که قیمت آن از 13 هزار دلار آغاز خواهد شد.





مترجم خودروکار: مازیار جعفریه
منبع: AutoExpress

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران