کد خبر : ۷۰۷۶
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح کرد
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: بانک صنعت و معدن رتبه ایران را در بازار پولی و مالی جهان بهبود بخشیده است.
به گزارش خودروکار، مهدی کرباسیان معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در نامه‌ای به افخمی مدیرعامل بانک صنعت و معدن از این بانک به خاطر بازپرداخت بخشی از بدهی‌های معوقه کشور به بیمه‌های هرمس آلمان و ساچه ایتالیا که موجب ارتقاء و بهبود رتبه ایران در بازار پولی و مالی در جهان می‌شود قدردانی کرد.

کرباسیان دراین نامه آورده است: برخود لازم میدانم مراتب قدردانی خود و سایر همکاران این سازمان را در جهت همکاری و مساعی جنابعالی و همکاران محترم بانک صنعت و معدن در خصوص بازپرداخت بخشی از بدهی‌های معوقه کشور به بیمه‌های هرمس آلمان و ساچه ایتالیا که منجر به ارتقا و بهبود رتبه ایران در بازار پولی و مالی در جهان خواهد شد را اعلام و ارج می‌نهیم.

وی افزود: به امید روزی که مرزهای توسعه یافتگی در دوران پساتحریم در دولت تدبیر و امید، یکی پس از دیگری با درایت و سختکوشی و تلاش مضاعف دلسوزان کشور با اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی پیموده و گشوده شود.

گفتنی است بانک صنعت و معدن بازپرداخت بدهی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به بیمه هرمس به مبلغ ۹۰ میلیارد تومان و بدهی‌های سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به بیمه هرمس به مبلغ ۵۶ میلیارد تومان و بیمه ساچه ایتالیا به میزان ۲۲۰ میلیون یورو را تامین مالی کرده است.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران