کد خبر : ۷۱۱۷
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۷
در مراسمي با حضور فتاح رييس كميته امداد امام خميني(ره)، نوراله‌زاده مديرعامل صندوق كار آفريني اميد و حميدي مديرعامل شركت زامياد، تفاهمنامه سه جانبه واگذاري پنج هزار دستگاه وانت زامياد به مددجويان كميته امداد امضا شد.
به گزارش خودروکار،در اين مراسم پرويز فتاح رييس كميته امداد امام خميني(ره) ضمن اشاره به هم زماني اجراي اين تفاهمنامه با ماه مبارك رمضان يادآور شد: با واگذاري اين تعداد خودروي كار، ضمن ايجاد رونق در توليد داخلي، بيش از ۵۰ هزار شغل به صورت مستقيم و غير مستقيم ايجاد خواهيم كرد.

فتاح همچنين گفت: ۹۰ درصد قيمت خودرو در قالب تسهيلات به مددجويان واگذار مي شود و چنانچه مددجو توان پرداخت ۱۰ درصد مابقي مبلغ خودرو را نيز نداشته باشد، كميته امداد در قالب وام قرض الحسنه به وي تسهيلات اعطا مي كند.

وي در ادامه گفت: اين خودروها فقط براي مناطق روستايي و محروم در نظرگرفته شده و مددجويان به تدريج با توانمند شدن از دايره دريافت خدمات اين نهاد جدا مي شوند.

رييس كميته امداد با تقدير از گروه خودروسازي سايپا و شركت زامياد كه در راستاي انجام مسووليت هاي اجتماعي در اين طرح گام هاي موثري برداشته اند تاكيد كرد: با همكاري مناسب شركت زامياد قرار است تعداد پنج هزار دستگاه انواع وانت توليدي اين شركت تا پايان شهريورماه جاري تحويل مددجويان گردد.

در ادامه اين مراسم، حميدي مديرعامل شركت زامياد با اشاره به اين طرح كم نظير در كشور بيان داشت: ايجاد كار براي هر فرد، احيا كننده حرمت ها و ارزش هاي انساني در جامعه است كه برداشتن هر گامي در اين رابطه، با خير و بركت همراه است.

وي تاكيد كرد:  وانت زامياد با توجه به توان حمل بار بيش از دو تُن و رعايت استانداردها يكي از محصول هاي منحصر به فرد در بازار خودروهاي تجاري كشور است و شما با يك پرسش و پاسخ در سطح شهر در مي يابيد كه اين محصول به اتكا توان بالا، استهلاك پايين و حضور مويرگي در شبكه حمل و نقل باري كشور، مي تواند فرصت هاي بيشتري براي درآمدزايي و اشتغال ايجاد كند.

مديرعامل زامياد خاطرنشان ساخت: شركت زامياد به عنوان يك بنگاه توليدي  و بخشي از صنعت بزرگ كشور كه بيش از ۳ هزار پرسنل و ۷۰۰ كارخانه قطعه سازي را در تعاملات توليد خود به همراه دارد و اميدوار است، با اجراي چنين طرح هاي منحصر به فردي كه حاصل توجه و عينيت بخشيد‌ن به شعار" اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال" است، شاهد حمايت و نهادينه ساختن توان داخلي براي اقتدار اقتصاد ملي  باشد.

حميدي در پايان گفت:  پيش از انعقاد اين تفاهمنامه، تعدادي از محصولات را براي مددجويان كميته امداد مهيا كرده‌ايم، ضمن اينكه آماده ايم محصولات را به صورت كليد به كليد به مددجويان ارائه دهيم و هيچ گونه معطلي نيز نداريم، اما اين مسئله بستگي به آن دارد كه كميته امداد افراد را چه زماني به ما معرفي كند و به محض معرفي، محصول ارائه خواهد شد.


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران