کد خبر : ۷۲۵۵
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
طی نظرسنجی که در سطح جهانی بین تمامی صاحبان خودروها انجام شد، مشخص شد که هشت خودرو مطمئن جهان در حال حاضر در خیابان ایران پرسه می‌زنند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، هر ساله موسسه "Drive Power 2017" یک نظرسنجی در رابطه با رضایت مشتریان از خودرو‌های خود انجام می‌دهد و بر اساس این نظرسنجی فهرستی از مطمئن‌ترین خودروهای موجود در بازار (چه قدیمی و چه جدید) ارائه می‌دهد. با توجه به نتایجی که امسال به دست آمد، مشخص شد که 8 مدل از این خودرو ها در ایران حضور دارند.
امسال تویوتا RAV4 بهترین و مطمئن‌ترین خودرو شناخته شد و این در حالی است که خودروهای ژاپنی در مجموع عملکرد بسیار مناسبی داشتند.
این هشت خودرو عبارتند از:

ولوو XC60
این خودرو نه تنها یکی از پر فروش‌های این شرکت بوده، بلکه یکی از 10 خودرو مطمئن این نظرسنجنی است. اکثر کسانی که صاحب این خودرو هستند راضی هستند و تنها 6 درصد از مالکان گزارش خرابی داده‌اند.




لکسوس NX
یکی از سه مدل موجود در این لیست است. این شاسی بلند محبوبیت قابل توجهی در میان مردم دارد و از سال 2014 تا کنون در این فهرست جای داشته است.




لکسوس CT
این خودرو هیبریدی که یک هاچبک مناسب برای خانواده‌ها نیز هست، آمار بسیار خوبی داشته است و تنها 2 درصد از دارندگان گزارش خرابی این خودرو را دادند.




کیا سراتو
سراتو یکی از موفق‌ترین مدل‌های کیا بوده است و در دنیا با استقبال خوبی مواجه شده است. آخرین نسل این خودرو با طراحی متفاوت و زیبا توانست جایگاه خودش را میان سدان‌های دیگر پیدا کند و حرفی برای گفتن داشته باشد.




لکسوس RX
یکی دیگر از مدل‌های موفق لکسوس است که یک شاسی بلند قامت است و در میان 10 خودرو برتر لیست "Drive Power 2017" قرار دارد.




کیا اسپورتیج
این کراس اوور شرکت کیا موتورز یکی از مدل‌هایی بود که توانست در آسیا فروش بسیار موفقی داشته باشد و 94.37 درصد از دارندگان به رضایت از این خودرو رای موافق دادند.




مزدا 3
همانطور که گفتیم خودروهای ژاپنی در این لیست درخشیدند و سری "3" مزدا هم یکی از محصولات موفق مزدا بود و توانست در نظرسنجی مانند کیا اسپورتیج درصد 94.37 را به خود اختصاص دهد.




تویوتا RAV4
اکنون نوبت به سامورایی بلند قامت می‌رسد که توانست رتبه اول این لیست را به خودش اختصاص دهد. این خودرو به منظور تامین نیازهای یک خانواده و همچنین پیمودن مسیرهای ناهموار ساخته شده است و این در حالیست که تنها 6 درصد از مالکین گزارش خرابی این خودرو را بیان کردند.





مترجم خودروکار: مازیار جعفریه
منبع: AutoExpress

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران