کد خبر : ۷۳۰
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴
آیا امکان عرضه نسل جدید ماکسیما در ایران وجود دارد؟
نژادی از سدان های خانوادگی وجود دارند که بزرگتر از سدان های سایزمتوسط همچون سوناتا، اُپتیما و کمری هستند اما به بزرگی سدان های فول‌سایز نیستند.
به گزارش خودروکار، از نظر تجهیزات، توان عملکردی و کیفیت سواری نیز این رده، سرتر از سدان های خانوادگی عادی هستند اما باز هم نمی توان آنها را هم‌رده سدان های لوکس دانست.

ما این نژادِ موسوم به سدان های خانوادگی نیمه‌لوکس را با ماکسیمایی می شناسیم که برای ما، هرگز نسل عوض نکرد اما با وجود اینکه شانزده سال با تازه‌ترین نسل این ساخته نیسان اختلاف سن دارد، هنوز هم به خاطر رگه های اسپرتی نهفته در ماهیت شیک و بالارده اش، از محبوب های بازار در رده قیمتی خود است.



در حالیکه نه پارس‌خودرو توانست نسل های بعد ماکسیما را در کشور کند و نه واردات آن بصورت متفرقه به کشور صورت گرفت، شرایط برای جولان هیوندای آزرا (در نسل جدید، در بازار کشورمان، گرنجور) و کادنزا محیا شد. البته روز های خوش کره ای ها هم دیری نپایید و اجرایی شدن محدودیت حجمی برای ورادات خودرو، پایانی شد بر حضور سدان های خانوادگی نیمه‌لوکس.

در این نوشتار، ضمن بررسی آخرین تغییرات ماکسیما، به این پرسش می پردازیم که آیا واقعا امکان عرضه دوباره این نام در کشور وجود ندارد؟



منبع: عصر خودرو


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران