کد خبر : ۷۳۹۱
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
به گفته مدیر اجرایی میتسویسشی این شرکت با نسل سدان این مدل خداحافظی می‌کند و نسل بعدی این خودرو کراس اوور خواهد بود.
به گزارش خبرنگار خودروکار، مدیر اجرایی میتسوبییشی، ترِوُر مان در گفتگو با مجله "motoring.com" بیان کرد: "نسل سدان لنسر به حیاتش پایان می‌دهد و نسل بعدی این خودرو به احتمال قوی کراس اوور خواهد بود."



او افزود: "نسل بعدی لزوما نباید یک سدان باشد و بین سه تا شش سال دیگر وارد بازار خواهد شد. این فرصت بسیار خوبی برای ما خواهد بود تا بتوانیم یک محصول مورد پسند مشتریان خود تولید کنیم."

میتسوبیشی هم مانند شرکت‌های دیگر خودروسازی به دنبال کسب پول و سود است و این در حالیست که در حال حاضر بیشترین میزان سود را از مدل‌های شاسی بلند خود مانند "اوتلندر" و "ASX" به دست می‌آوردو به همین دلیل پیش بینی می‌شود که نسل بعدی این مدل یک کراس اوور خواهد بود.

این اولین حرکت انقلابی میتسوبیشی در چند وقت اخیر نیست؛ آن‌ها اخیرا، بعد از سال‌ها از نسل جدید "اکلیپس" رونمایی کردند که یک کراس اوور است و فضای خالی بین اوتلندر و ASX را پر می‌کند. این مدل یکی از بهترین و معروف‌ترین مدل‌های این خودروساز ژاپنی در دهه 1990 میلادی بود.

لنسر یک خودرو سدان دو دیفرانسیل با توانایی‌های بسیار بالا بود اما توانایی رقابت با سوبارو WRX را نداشت و به دلیل فروش پایین در سطح جهان، میتسوبشی مجبور به پایان دادن حیات این خودرو شد.


مترجم خودروکار: مازیار جعفریه
منبع: cnet.com

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران