کد خبر : ۷۶۹
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
مدل های جدید هارلی دیویدسون معرفی شد.
به گزارش خبرنگار خودروکار؛ هارلی دیویدسون  در محصولات جدید خود از یک پیشرانه جدید به نام میلواکی هشت (Milwaukee Eight Vtwin) رونمایی کرده است.

به زودی نهمین سری از موتور های بزرگ دو سیلندری هارلی که بهت و حیرت همگان را بر می انگیزد  روانه بازار خواهد شد. سیستم تعلیق جلو و عقب، طراحی جدیدی به خود گرفته است و به  وسیله آن راحتی، کنترل و عملکرد موتور سیکلت به‌طور چشمگیری افزایش یافته است.

برای موتور سیکلت های جدید هارلی 3  مدل پیشرانه متفاوت در نظر گرفته شده است. در کنار دو مدل 1745 سی سی، یک مدل 1870 سی سی بسیار قدرتمند نیز تولید خواهد شد. این سه مدل جزو مدل های سفارشی هارلی 2017 است.

نایب رئیس شرکت هارلی در رابطه با این سری از مدل های جدید هارلی دیویدسون می گوید: « مدل های جدیدمان  دربین مدل هایی که تا به کنون  تولید و روانه جاده ها کرده ایم،  قوی ترین و راحت ترین آنها خواهد بود.»

مهندس ارشد این شرکت امریکایی  نیز افزود: « این سری از موتور ها را براساس پیشرانه ی جدید خود طراحی کرده و در آینده ی نزدیک نیز روانه بازار خواهیم کرد. پیشرانه ی جدید ما  از نظر عملکرد، دوام و سبک،  پیشرفت و بروز رسانی های زیادی کرده است.»

تغییرات ایجاد شده در پیشرانه موتور:

این پیشرانه،  قدرت و گشتاور بیشتری را در کنار لرزش کمتر و همچنین  مصرف کمتر تولید می‌کند. همچنین مسئله‌ی دفع حرارت توسط سیستم اگزوز در این پیشرانه بهبود یافته است. با داشتن ۴ سوپاپ در هر سر سیلندر و ضریب تراکم بالاتر، از پیشرانه‌ی قدیمی Twin Cam ، ۱۰ درصد قدرت بیشتری تولید می‌کند. 

نکته ی جالب در مورد این پیشرانه کاهش صدای موتور می باشد! در حالی که اکثر دوست داران موتور های هارلی به صدای خاص خودرو عادت کرده اند ، ممکن است  نسبت به موتور های 2017 هارلی  خوی نگیرند!

بهبود های صورت گرفته در سیستم تعلیق موتور:

کمک فنر های جدید در هارلی دیویدسون 2017، دارای فناوری امولسیون  بوده  و باعث شده تا ۱۵ الی ۳۰ درصد هماهنگی با وزن وارد شده به موتور سیکلت ارتقاء یابد .

مدل های هارلی 2017  دارای نسل جدید پیشرانه Milwaukee Eight Vtwin به شرح زیر است:

CVO Limited
CVO Street Glide
Road Glide Special
Road Glide Ultra
Road King
Road King Classic
Street Glide Special
Electra Glide Ultra
Freewheeler Trike



مترجم خودروکار: فاضل سوری


منبع: موتوسیکلت



انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران