کد خبر : ۷۸۶
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱
شاسی بلند های کوچک در میان خودرو های موجود در بازار بسیار محبوب هستند و این مسئله جای تعجب ندارد. فضای کافی برای سر نشینان و وسایل آن ها، مواردی که هر خانواده ای به آن نیاز دارد، آن ها را بسیار محبوب کرده است.
به گزارش خبرنگار خودروکار؛ همچنین آن ها به مینی ون ها شباهتی ندارد و طراحی بسیار اسپرت دارند. این خودرو ها (Crossover) نیز نام دارند. ما قصد داریم 5 عدد از بهترین های این شاسی بلند ها را که قیمتشان زیر 30 هزار دلار است را به شما معرفی کنیم.

5- مزدا CX-5 2016
این مزدا دارای اسپرت ترین شاسی میان تمامی هم رده های خودش است و کنترل این خودرو بسیار بهتر از یک شاسی بلند مقرون به صرفه است که وظیفه اش جا به جایی افراد است. نه تنها لذت رانندگی با این ماشین فوق العاده است، بلکه این ماشین دارای سیستم دو دیفرانسیل است. این ماشین همچنین دارای دو حالت "معمولی" و "مصرف سوخت اقتصادی" است و همچنین اتاق آن نسبت به مدل قبلی بی صدا تر شده است.

مدل "Grand Touring" این خودرو زیر 30 هزار دلار قیمت دارد و دارای 184 اسب بخار قدرت و یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر است. اما اگر اولویت شما دو دیفرانسیل بودن است باید مدل "Touring" را سفارش دهید.

4- سوبارو Forester 2016
این خودرو تنها خودرو لیست ماست که واقعا! برای جاده های ناهموار ساخته شده است. مطمئنا این ماشین ها می توانند در مسیر های نا هموار برای مدتی رانندگی کنند اما سوبارو با سیستم دو دیفرانسیل و شاسی بسیار خوبش برای جاده هایی فراتر از جاده های سنگلاخی ساخته شده است. با داشتن فضای داخلی زیاد و یک موتور توربو شارژ چهار سیلندر، این یک شاسی بلند اسپرت بسیار مناسب است.

3- هوندا CR-V 2016
هوندا cr-v از همان 20 سال پیش تا اکنون یکی از دوست داشتنی هاست. با اینکه سایز بدنه آن از 20 سال پیش تا الان بیشتر شده است، همچنان یک خودرو کوچک برای خیابان هاست که برای پیدا کردن جای پارک مشکل چندانی ندارد. هوندا به قابل اطمینان بودن معروف است و CR-V یکی از بی اشکال ترین شاسی بلند هاییست که می توان خرید.

2- فورد Escape 2017
این مدل که باز طراحی و بازسازی شده است، شهرت بسیار زیادی در بین شاسی بلند های هم رده خود دارد و همچنین در سه مدل با موتور های مختلف ارائه می شود. این ماشین یکی از مدرن ترین شاسی بلند های موجود در بازار است.

1- تویوتا Rav 4 2016
تویوتا یکی یک قابل اعتماد ترین و ارزان قیمت ترین هاست که دارای فضای داخلی بسیار زیاد است و از نظر قیمتی و تعمیراتی بسیار به صرفه است.


مازیار جعفریه
منبع: Slash Gear
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران