کد خبر : ۷۹۶۷
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
«خودروکار» گزارش می دهد؛
پورشه کاین 2018 هنوز به صورت کامل معرفی نشده اما اطلاعات زیادی از آن در مطبوعات خودرویی جهان منتشر و به تازگی تصاویر جدیدی از آن در حین تست، شکار شده است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت سازنده ی خودروهای لوکس و اسپرت پورشه، پس از تولید نخستین نسل از خودروی مدل کاین(Cayenne) در سال 2002 میلادی و روانه کردن نسل دوم از این خودرو در سال 2011 ، اکنون در تدارک ارائه ی فیس لیفتی جدید از این شاسی بلند در سال 2018 میلادی است.

پورشه کاین شاید به اندازه ی هم خانواده ی خود ماکان، که در حال حاضر پرفروش ترین مدل پورشه به حساب می آید، از محبویت زیادی برخوردار نباشد  اما سهم بسیار مهمی در میزان فروش محصولات این شرکت داراست که ثبت رقم فروش 70 هزار دستگاه خودرو در سال گذشته میلادی گواهی بر این موضوع است.





علی رغم عدم وضوح کامل برخی از بخش ها در تصاویر منتشر شده از مدل 2018 پورشه کاین، دو تغییر بزرگ در طراحی جلو پنجره  به چشم می خورد که شامل  طراحی جدید، بزرگ و کشیده تر شدن جلو پنجره است. به لطف این تغییرات به جای فرم سه تکه جلوپنجره و ورودی‌های هوا، جلوپنجره ای یکدست و کشیده تر تعبیه شده است.

در مورد جنس بدنه و وزن مدل جدید  کاین گفته می شود که  در صورتی که پورشه از آلیاژ آلومینیوم  در بدنه آن استفاده کند، وزنی به میزان 100 کیلوگرم سبک تر ازمدل 2017 دارا خواهد بود که کمک بزرگی به بالا نگه داشتن خروجی موتور و حفظ آن در برابر وزن خودرو می‌کند.



بنابر اعلام شرکت پورشه، کاین 2018 در زیر کاپوت خود از گزینه های 6 و 8 سیلندری دیزل و بنزینی  بهره خواهد برد. قیمت نسخه ی 6 سیلندر دیزلی در امریکا  از 71 هزار دلار شروع خواهد شد و نسخه های Turbo  و Turbo S آن نیز با قیمتی نزدیک به 130 هزار دلار به فروش خواهد رسید.

 لازم به ذکر است که از پورشه کاین 2018 به عنوان مهمان ویژه ی نمایشگاه فرانکفورت یاد می شود اما شرکت پورشه هنوز از حضور خود در این نمایشگاه سخنی به میان نیاورده است.


مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: ototeknikveri.com

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران