کد خبر : ۸۰۷۳
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
ابتکاری دیگر از مجموعه نمایندگی های خسروانی؛
چندی پیش بود که مجموعه اتوخسروانی یک دستگاه خودروی معیوب مشتری را بعد از گذشت حدود 9 ماه تعویض کرد اما حالا در پی تعهد و وفاداری به مشتری بار دیگر این مجموعه در اقدام بی سابقه، جشن بزرگی در پایتخت برپا خواهد کرد.
به گزارش خودروکار، چندی پیش بود که مجموعه اتوخسروانی یک دستگاه خودروی معیوب مشتری را بعد از گذشت حدود 9 ماه تعویض کرد و به گارانتی تعویض خود اعتبار بیشتری بخشید این اتفاق تحولی بزرگ در عرضه فروش خودرو است اما حالا در پی تعهد و وفاداری به مشتری بار دیگر مجموعه نمایندگی های خودروی خسروانی در اقدامی بی سابقه اقدام به برگزاری جشنی بزرگ در پایتخت کرده است.

جشنی که در آن علاوه بر برنامه های شاد و متنوع با حضور هنرمندان فضایی، مناسب برای خانواده ها و بچه فراهم آمده است.در این مراسم شرکت کنندگان علاوه بر گذراندن اوقاتی خوش می توانند از برندهای مختلف خودرویی و مدل های متنوع آنها دیدن کنند.

برندهایی چون ب ام و ،سانگ یانگ،ام وی ام ،چری،جک ،لیفان ،هیوندای،میتسوبیشی،و دی اس در این شب گرد هم آمده اند تا گرمای تیرماه را با گرمای یک شب به یاد ماندنی گره بزنند.



اینگونه مراسم ها می تواند پیوند عمیقی بین مشتری و نمایندگی های فروش خودرو  ایجاد کند و البته در بازار خودرویی که بسیار از مردم از فروش و خدمات پس از فروش عرضه کنندگان خودرو ناراضی اند مجموعه هایی چون خسروانی ارتباط خود را با مشتریان محکم تر کرده و رنگی شاد و زنده به بازار تاریک خودرو بزنند.

شاید یکی از دلایل ماندگاری و موفقیت 45 ساله مجموعه نمایندگی های خسروانی در بازار پر تلاتم عرضه خودروی کشور همین ارتباط تنگاتنگ با مردم است.

انتهای پیام/



نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سروری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۶/۰۴/۲۴ - ۱۳:۱۹
0
0
مشتری مداری و مهمان نوازی به سبک نمایندگی خسروانی!!!!!!!!!!!!!!!!
بزرگترین جشن خوذرویی سالی که در بالا به اون اشاره شده یک نمایش مسخره بود به دور از هر گونه دانش و توجه
به معنی مشتری مداری
در این برنامه که نام جشن روی اون گذاشته شده بود و برای تک تک مهمانها برای شرکت در آن کد ارسال شده بود
مهمانها مدت طولانی در صف منتظر شدن تا وارد فضایی بشن که فقط شوی برندهای مختلف این نمایندگی بود و هر کسی در هر کدام از نمایندگی ها میتونست این ماشین ها رو ببینه در فضای بسته و به شدت گرم بدون در نظر گرفتن هیچ گونه شرایطی برای مشتریان
از همه ضد مشتری تر هم قسمت جلوی استیج بود که تعدادی میز و صندلی قرار داده بودن و دورتادورش را طناب
کشی کرده بودن و چندتا مرد قوی هیکل هم جلوش نگهبانی می دادن که مبادا مشتریان معمولی (که البته پول داده بودن و از این نمایندگی خرید کرده بودن) جای مهمانان VIP رو بگیرن و پشت سر این مهمانان ویژه بقیه مهمانها ایستاده بودن و مجری برنامه تلاش میکرد این افراد خسته ی گرمازده رو تشویق به دست زدن و همراهی کنه و جالبتر اینکه تشویق میکرد که برید قسمتهای دیدنی برج میلاد رو هم ببینید
در مجموع خیلی دوست دارم بدونم هدف این نمایندگی از برگزاری این به اصلاح جشن چی بود و چرا بابتش اس ام و اس و کد داده بود.
به نظرم این نمایندگی در مورد مفهوم مشتری مداری باید بیشتر بررسی کنه و یا حداقل یه مشاور بگیره که بعد از این به عنوان جشن بزرگ خودرویی به مشتریانش توهین نکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران