کد خبر : ۸۱۸۵
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸
شرکت آرمان موتور کویر با کسب نمایندگی رسمی و انحصاری از شرکت لوکسژن تایوان، به زودی محصولات این برند را روانه بازار ایران می کند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، فرزین ترکی پور، مدیرعامل آرمان موتورکویر در مراسمی که برای رونمایی از این برند درتهران برگزار شد، درباره این قرارداد توضیح داد: حدود ۹ ماه پیش قرارداد انحصاری با لوکسژن تایوان به امضا رسید و نام شرکت آرمان موتور نیز به عنوان نماینده انحصاری این برند در سایت ثبتارش ثبت شده است.

او ادامه داد: این قرارداد کاملا مستقیم با شرکت سازنده بسته شده و هیچ واسطه ای بین ما وجود ندارد چرا که گروه MIG گروپ به واسطه تجارت و تولید کاغذ، رابطه خوبی با تایوانی ها داشته و دارد.

ترکی پور همچنین درباره قیمت این محصولات در بازار ایران گفت: محصولاتی که فعلا برای بازار ایران انتخاب شده با قیمت زیر ۱۰۰ میلیون تومان روانه بازار خواهد شد.


مدیرعامل آرمان موتور همچنین با اشاره به قوانین وزارت صنعت مبنی بر سرمایه گذاری در واردات، بیان کرد: به دلیل پیشینه ای که گروه ما در زمینه تولید دارد، ما می توانیم در کمتر از دو سال این محصول را به تولید برسانیم اما فعلا برنامه ای برای آن نداریم.


در ادامه همچنین عقیل مصطفایی، مدیربازاریابی شرکت آرمان موتور، با بیان اینکه محصولات این برند تا نیمه دوم سال وارد بازار می شوند، اظهار کرد: برند لوکسژن سابقه همکاری و مشارکت با نیسان و میتسوبیشی را دارد و اکنون محصولاتی نظیر X تریل و تینا در خط تولید این شرکت به تولید می رسد.

او افزود: خودروی U6 توربو یکی از محصولاتی است که توسط آرمان موتور وارد بازار ایران خواهد شد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران