کد خبر : ۸۳۰۰
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
نشریه ای برای نسل برتر
اولین شماره از مجله «خودروها» که تا پیش از این با نام نسل برتر عرضه می شد بر روی پیشخوان روزنامه فروشی های سراسر کشور قرار گرفت.
به گزارش خودروکار، در نخستین شماره نشریه خودروها علاوه بر تغییبرات ساختاری مطلوب در تمام بخش ها، نوآوری های بیشتری نسبت به گذشته دیده می شود و همچنین اندازه این مجله برای تفاوت و راحتی بیشتر، کمی کوچک تر از گذشته شده است.

"جنگ خروس ها" عنوان اصلی شماره 119 مجله خودروها است که در آن به مقایسه دو سدان پریمیوم فرانسوی از دو گروه خودروسازی رنو و PSA پرداخته شده که هر یک به دنبال سهم بیشتری از بازار ایران هستند.

در این شماره همچنین خودروهای تازه وارد بازار مانند چری تیگو7 و برلیانس کراس3 برای نخستین به وسیله ماهنامه خودروها مورد آزمایش قرار گرفته است. از دیگر مظالب این نشریه می توان به بررسی دانگ فنگ H30  کراس و تهران گردی با تسلا مدل S اشاره کرد. بررسی و مقایسه دو خودروی تاریخی ب ام و سری5 و مرسدس کلاسE نیز از دیگر  مطالب خواندنی این شماره است.



مجله خودروها به رسم سنت همیشگی خود، خودروهایی که در آینده نردیک وارد ایران خواهد شد را نیز معرفی کرد. آلفارومئو استلویو، ام جی ZS، بورگوارد BX7 و نسل جدید ب ام و سری5 از خودروهایی هستند که به زودی روانه بازار ایران خواهد شد.

در این شماره پرونده های ویژه ای به بررسی وضعیت فعالیت لانچیا در دنیا و 50 سالگی بخش AMG شرکت مرسدس بنز پرداخته شده است. از یاد رفته این شماره، داستان فراز و فرود کراسی را بررسی کرده که توان رقابت با غول های دیترویتی را نداشته است. در بخش موتورسیکلت این شماره، موتورسیکلت شهری باجاج پالس NS200 بررسی شده است.

معرفی خودروهای خارجی جدید، مقایسه جذاب سدان های اسپرت و لوکس و مطالب خواندنی دیگر  را می توانید در این شماره مطالعه کنید.

از ویژگی های جدید مجله خودروها، می توان به رنگ سر صفحه های آن اشاره کرد که با تقسیم بندی انواع مطالب، مخاطب را برای یافتن سریع تر مطلب مورد نظر خود راهنمایی می کند.

مجله خودروها با جود افزایش تعداد صفحه ها و تغییرات گسترده همچنان با قیمت روی جلد 5000 تومان از روزنامه فروشی های سراسر ایران قابل تهیه است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران