کد خبر : ۸۳۲۱
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷
«خودروکار» گزارش می دهد؛
سری جدید ولوو XC60 قابلیت تبدیل شدن به دوربین عکاسی را داراست؛ گواه این امر گالری عکسی است که توسط عکاس کانادایی در حال برگزاری است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، باربارا دیودسون عکاس مشهور کانادایی و برنده ی سه جایزه پولیتزر، گالری عکسی تحت عنوان «لحظات» را در شهر لندن به نمایش گذاشته است که تفاوت آشکاری با دیگر گالری های معمولی دارد.

عکس های به نمایش گذاشته شده در این گالری از سوی این عکاس و توسط دوربین های امنیتی مدل جدید شاسی بلند XC60 شرکت ولوو گرفته شده است.



باربارا با استفاده از دوربین سیستم امنیتی ولوو XC60 قریب به 30 عکس زیبا از خیابان های کوپنهاگ پایتخت دانمارک گرفته است تا با این پرسپکتیو جدید نام خود را به عنوان نخستین عکاس در این زمینه به ثبت برساند.

دوربین های سیستم امنیتی جدید XC60  علاوه بر کیفیت بسیار بالا از  قابلیت رد یابی انسان، اشیا و خودروها برخودار است و این عملکرد در عکس های به نمایش گذاشته شده در این گالری مشهود است.



ولوو در مورد این سیستم امنیتی جدید چنین گفته است: به واسطه این فناوری جدید ما، تا سال 2020 میلادی دیگر هیچ فردی به دلیل تصادفات جاده ای با خودروهای ولوو، کشته یا مجروح نخواهد شد.

این گالری از تاریخ 4 جولای در لندن آغاز به کار کرده است و تا پایان سال در دیگر کشور های اروپایی نیز برگزار خواهد شد.
 
در ادامه نظاره گر عکس های این گالری متفاوت هستید؛

















مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: otopark.com

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران