کد خبر : ۸۵۹۵
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳
تست "تیگو 7" در آزادی؛
جوان چالاک چری این روزها خود را برای رقابت بزرگ در بازار شاسی بلندهای ایران آماده می کند و می توان گفت از این لحاظ برای موفقیت خود تدارک ویژه ای دیده است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، تیگو 7 در طراحی بسیار زیباتر از نسل قبلی خود ظاهر شده و بسیار شیک پوش تر از گذشته، در رنگ بندی های متنوع آماده همراهی خبرنگاران حوزه خودرو شده بود.

از دور تیگو 7 کمتر به خودروهای قبلی چری و به خصوص دیگر چینی ها شبیه است و بسیار طراحی به روز، زیبا و مبتکرانه ای دارد. طراحی داخل کابین هم بسیار زیبا و با تریم داخل بسیار با کیفیت طراحی و ساخته شده و باید گفت در داخل کابین و به خصوص داشبورد می توان تلفیقی از کولئوس جدید و تویوتا راوفور را مشاهده کرد.



آپشن های متنوع خودرو از گرمکن صندلی، سقف پانوروما و سانروف بزرگ گرفته تا دوربین 360 درجه، سنسور پارک و ... در جای منناسب و در دسترس راننده و سرنشینان قرار دارد و فضای داخل کابین به خصوص برای سرنشینان جلو خوب و مناسب طراحی شده است.

شتاب خودرو بسیار مناسب، تعویض دنده ها خوب و قدرت موتور به نسبت اتاق و البته پولی که قرار است برای سواری گرفتن این خودرو هزینه کنید مناسب است.



تیگو 7 با شتاب خوب کاملا حس لذت رانندگی را به شما منتقل می کند و استحکام این خودرو در سر پیچ ها هم مناسب است و فرنمان پذیری بالای این خودرو حس امنیت را به شما القا می کند.

ارتفاع این خودرو مناسب طراحی شده و برای سوار و پیاده شدن حتی افراد کوتاه قامت مشکل خاصی بوجود نمی آورد اما سرنشینان عقب باید کمی بیشتر از سرنشینان ردیف جلو طاقت تحمل چاله های اتوبانها و جاده های کشور را داشته باشند.

آینه های تاشو برقی این خودرو به شما کمک می کند از کوچه های باریک و از میان خودروهای دیگر راحت تر عبور کنید و چراغ های روز(دی لایت) خودرو هم بسیار زیبا طراحی شده است.

در مورد مشخصات فنی این خودرو باید گفت که تیگو 7 با 1440 کیلوگرم وزن، تایر 18 اینچی آلومینیومی، با موتور 1500 سی سی توربو شارژ، با 147 اسب بخار قدرت و گشتاور 210 به بازار عرضه خواهد شد.



تیگو 7 از باک 57 لیتری بهره می برد و آپشن های زیادی از جمله صندل های چرم، سقف پانارومیک برقی،دوربین 360 درجه، کیسه هوای جلو و عقب و جانبی، سیستم پایداری، سنسور باران، فرمان برقی، دوربین عقب و جلو به صورت داینامیک، تغیر سیستم رانندگی از اقتصادی به اسپورت، مولتی مدیا همراه با بلوتوث، سیستم استارت بدون کلید، سیستم تهویه دوگانه و تنظیم برقی صندلی ها اشاره کرد.

آنچه مسلم است تیگو 7 در مقایسه با نسل قبلی خود بسیار زیباتر طراحی شده، فرمان پذیری بهتر و عملکرد گیربکس ان بی نقص تر شده است.

تیگو 7 نسبت به نسل قبلی خود در سر پیچ ها حس اطمینان بیشتری به راننده و سرنشینان منتقل می کند و از لحاظ شتاب، آپشن ها و طراحی داخل کابین و ... قطعا رقابت تنگاتنگی را به رقبای خود در بازار ایران تحمیل خواهد کرد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران