کد خبر : ۸۷۲
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱
به دنبال نقص فنی در خودرو های گروه خودروسازی فیات کرایسلر، این شرکت برای خودرو های خود فراخوان اعلام کرده است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، به دنبال نقص فنی در خودرو های گروه خودروسازی فیات کرایسلر، این شرکت برای خودرو های خود فراخوان اعلام کرده است و 1.9 میلیون خودروی شرکت فیات به کارخانه باز می گردد.

 این فراخوان برای خودرو های« جیپ پاتریوت» و« جیپ  کامپس» است که در بین سال های  2011  تا 2014 تولید شده اند و همچنین خودرو های« لانچیا فلاویا» که دربین سال های  2012 تا 2013  و خودرو های « دوج اونجر» که بین سال های 2010 تا 2014  تولید و فروخته شده اند را  شامل می شود.



فراخوان گروه خودروسازی فیات کرایسلر به سبب نقص فنی در  کیسه های هوای به کار رفته در این مدل خودرو ها است.  این نقص فنی کیسه های هوا طی سال جاری به مرگ 3 نفر و زخمی شدن 5 تن دیگر انجامیده است. گفته می شود که این نقص با  تغییر ماژول کنترل ایمنی و سنسور ضربه، حل  خواهد شد.



این دومین فراخوان گسترده و میلیونی کمپانی های خودرو ساز در ماه اخیر است چرا که  هفته  گذشته نیز شرکت جنرال موتورز فراخوانی برای  4.3 میلیون دستگاه از  خودرو  های خود را در سطح جهان به دلیل نقص فنی نرم افزاری در بخش  کیسه هوا را اعلام کرده بود.
 

لازم به ذکر است که شرکت خودروسازی فیات کرایسلر هم‌اکنون مدیریت بر چندین خودروساز مشهور را بر عهده دارد، این شرکت‌ها عبارتند از:  فراری، مازراتی، جیپ، آلفا رومئو، دوج، آبارت،کرایسلر موتورز، فیات اتومبیلز، فیات پروفشنال، لانچیا، رم تراکس ، استریت اند ریسینگ تکنولوژیو همچنین فیات و کرایسلر.


منبع: carmedya.com
ترجمان: فاضل سوری

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران