کد خبر : ۹۱۱۲
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲
«خودروکار» گزارش می دهد؛
9 شرکت خودروسازی مطرح جهان از عدم حضور خود در نمایشگاه خودرو پیش رو فرانکفورت خبر دادند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، کمتر از یک ماه  تا آغاز به کار نمایشگاه بین المللی خودرو فرانکفورت باقی است و در بحبوحه پیش نمایش ها و اعلام حضور برند های مختلف با مدل‌های جدید در این نمایشگاه، خبر عدم حضور 9 شرکت خودروسازی مطرح، این گردهمایی خودرویی ها رو تحت شعاع قرار داد.

شرکت های مطرح پژو، فیات، جیپ، نیسان، آلفا رومئو، اینفینیتی، ولوو، میتسوبیشی و  دی اس از عدم حضور خود در نمایشگاه پیش رو فرانکورت خبر داده اند و این در حالی است که 20 درصد خودروهای موجود در بازار اروپا به این شرکت‌های خودروسازی بی رغبت تعلق دارد.

هنوز هیچکدام از این شرکت‌ها از دلیل اتخاذ این تصمیم سخنی به میان نیاورده اند اما کارشناسان علت این غیبت‌های رواج یافته در نمایشگاه‌های خودرو اخیر را رو آوردن به شیوه‌ی بومی معرفی و رخ نمایی از محصولات جدید در خود کشور صاحب برند می دانند. پیش از این نیز در نمایشگاه خودرو استانبول شاهد انصراف بیش از 20 شرکت مطرح از حضور در این گردهمایی بودیم و حال حضور نداشتن این 9 شرکت در یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های خودرو جهان تعجب همگان را بر انگیخته است.



نمایشگاه بین‌المللی خودرو فرانکفورت یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین نمایشگاه خودرو جهان است که هر 2 سال یک‌بار تحت سامان‌دهی انجمن صنعت خودروی آلمان برگزار می‌شود و امسال نیز از تاریخ 14 لغایت 24 سپتامبر میزبان خودروسازان و علاقه مندان به صنعت خودروسازی است.




مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: otomobilgazetesi.com

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران