کد خبر : ۹۱۸۹
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
«خودروکار» گزارش می دهد؛
کارخانه مونتاژ «هیوندای آسان» ترکیه در هفت ماهه نخست امسال بالاترین میزان صادرات خودرو از تاریخ تاسیس خود در ترکیه را به ثبت رساند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، کارخانه هیوندای آسان(Hyundai Assan)، که در ترکیه به مونتاژ خودروهای شرکت هیوندای کره مشغول است، در هفت ماهه نخست امسال  120 هزار و 482 دستگاه خودرو به خارج ترکیه صادر کرده و گردش مالی بیش از 4 میلیارد لیره را به ثبت رسانده است تا از این حیث رکورد صادرات خود از زمان تاسیس در ترکیه تا به امروز را بشکند.

شرکت هیوندای آسان از بدو تاسیس تا به امروز بیش از یک میلیون دستگاه خودرو هیوندای را به بیش از 40 کشور  دنیا صادر کرده است و نقش به سزایی در اقتصاد ترکیه ایفا می کند. کارخانه هیوندای آسان واقع در شهر ازمیت ترکیه، که مدل‌های i10 و i20 را مونتاژ می کند، علاوه بر تامین نیاز های داخلی ترکیه، 90 درصد تولیدات خود را صادرات می کند و در این بین کشورهای آلمان، انگلیس و ایتالیا با بیشترین تقاضا در صدر کشور های مقصد خودروهای شرکت هیوندای آسان هستند.

شایان ذکر است که گروه خودروسازی هیوندای کره از سال 1997 میلادی با همکاری مونتاژکاران ترکیه در این کشور اقدام  تاسیس کارخانه هیوندای آسان کرد و تنها پس از گذشت 5 سال با گسترش خط تولید این کارخانه پروژه صادرات خودروهای هیوندای از ترکیه به کشور های اروپایی آغاز شد.


مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: otostil.com

انتهای پیام/


نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران