کد خبر : ۹۲۴۶
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
«خودروکار» گزارش می دهد؛
شرکت آلفا رومئو تصویر دیجیتالی جدیدی از مدلی نامعلوم را منتشر کرده است و گمانه زنی ها از متعلق بودن این تصویر به نسل بعدی مدل جولیتا حکایت دارد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت خودروسازی آلفا رومئو اقدام به انتشار تصویر دیجیتالی طراحی شده توسط طراح خود "جانمارک جاچینا" کرده است تا نخستین سرنخ‌ها از مدل جدید خود در آینده را در دست قرار دهد.
این در حالی است که، گمانه زنی ها از تعلق تصویر منتشر شده به نسل بعدی مدل جولیتا حکایت دارد، اما بنابر اعلام مسئولان آلفا رومئو، علی رغم رقابت مدل جولیتا با مدل هایی همچون Audi A3 Sportback، Mercedes A-classو BMW Series 1، این شرکت در حال حاضر برنامه ای برای ارائه ی نسل جدید جولیتا ندارد.




بنابراین با استناد بر این سخن، عملا تعلق این تصویر دیجیتالی به نسل بعدی جولیتا منتفی می شود و بدین ترتیب انتشار این تصویر نوید تولید مدلی جدید، که شباهت زیادی نیز به مدل جولیتا دارد، را در آینده نزدیک از سوی این شرکت ایتالیایی می دهد.

از نکات مورد توجه در این تصویر دیجیتالی می توان به شباهت بخش انتهایی خودرو به مدل سئات لئون اشاره کرد. همچنین در بخش جلو خودرو شاهد ورودی‌های بزرگ هوا در جلو پنجره و چراغ‌های درشت تر نسبت به مدلهای کنونی این شرکت هستیم.



شایان ذکر است که آلفا رومئو شرکت خودروسازی ایتالیایی است که در سال 1910 میلادی در میلان تأسیس شد و از تولید کنندگان مطرح خودروهای اسپرت گران قیمت به شمار می رود. آلفا رومئو در حال حاضر  یکی از شرکت‌های تابعه کمپانی فیات محسوب می‌شود.





مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: yenimodelarabalar.com

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران