کد خبر : ۹۳۳۵
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
علی‌رغم ابلاغ قوانین صریح و روشن دولت درباره عدم اجازه پیش‌فروش خودرو توسط شرکت‌هایی که مجوزهای لازمه را کسب نکرده‌اند، اما باز هم برخی از شرکت‌ها این قوانین را نادیده گرفته و اقدام به پیش فروش خودرو کرده اند.

به گزارش خودروکار، بر اساس اسناد موجود به نظر می‌رسد که شرکت ساپراموتور علی‌رغم انتشار اطلاعیه صریح سازمان حمایت مبنی بر عدم پیش‌فروش خودروهای اوپل، تعدادی از این خودروها را از همین طریق به‌صورت پیش‌فروش به مشتریان خود عرضه کرده‌اند.

شرکت ساپراموتور در روزهای گذشته اقدام به پیش‌فروش چند دستگاه از خودروهای خود کرده است. اسکندری در گفتگوی تلفنی با ایسکانیوز، با اشاره به عدم اطلاع از رسمی بودن نمایندگی فوق، تاکید کرد در صورتی که تخلف این شرکت محرز شود، به اشخاص دیگری که به این‌صورت خودروهای فوق را پیش‌خرید کرده‌اند نیز اطلاع خواهد داد.

پیش از این نیز ساپراموتور در اقدامی تامل‌برانگیز تصویر دستکاری‌شده (Photoshop) یکی از نمایندگی‌های خود در شیراز را که به‌صورت تصنعی به نماد و نشان تجاری OPEL مزین شده بود را در فضای مجازی منتشر کرده بود که ضمن حذف سریع‌ این تصویر، بار دیگر این اقدام را منکر شدند.

 تا آخرین لحظات نگارش این خبر، هنوز گواهی فعالیت شرکت ساپراموتور در سایت مرکز اصناف ایران نه در قسمت معتبر بود و نه در قسمت ابطال! gatc.ir مرجع اصلی دبیرخانه هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی است که به صورت مستقیم توسط مرکز امور اصناف و بازرگانان به‌ روزرسانی می‌شود.

پیش تر نیز سازمان حمایت مصرف کنندگان طبق اطلاعیه ای پیش فروش خودرو توسط ساپرا موتور را غیرقانونی اعلام کرده بود.


منبع:ایسکانیوز

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران