کد خبر : ۹۶۲۴
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۵
«خودروکار» گزارش می دهد؛
نیسان در سال 2009 بود که مدل 370Z را معرفی و روانه بازار کرد و این خودروی دیفرانسیل عقب خیلی زود توانست جایگاه خود را در میان مشتریان نیسان باز کند و این محبوبیت همچنان ادامه خواهد داشت.
به گزارش خودروکار، ریچارد امری، مدیر سابق نیسان در استرالیا در یک مصاحبه اعلام کرده است که به نظر نمی رسد نیسان همچنان طرحی برای معرفی به عنوان نسل جدید سری Z در نظر داشته باشد و این خودرو تا چند سال آینده نیز جانشینی نخواهد داشت.

امری در ادامه گفت: معمولا خودروهای اسپرت که برای شرایط خاص ساخته می شوند، طول عمری بیشتر از خودروهای معمولی دارند و بیشتر می توانند در بازار رقابت کنند. البته از این نکته نباید بگذریم که چرخه عمر این مدل به انتها رسیده است و باید به زودی شاهد تغییر این نسل باشیم.

این صحبت ها دقیقا در زمان رونمایی از مدل 2018 این خودرو گفته شد. مدلی که در ظاهر و باطن تفاوت زیادی با مدل های قبلی نمی کند و تنها با اضافه کردن چند دستگاه خاص مانند دوربین عقب، رهیاب ماهواره ای و افزودن طیف خاصی از رنگ قرمز به عنوان مدل سال جدید معرفی شده است.

مدل 2018 نیسان 370Z به مانند مدل های قبلی با موتور 3.7 لیتری، شش سیلندر با قدرت 323 اسب بخار در مدل معمولی و 350 اسب بخار در مدل نیسمو، حرکت می کند.

آنطور که شواهد نشان می دهد مدل پا به سن گذاشته 370Z همچنان برای سه یا چهارسال آینده نیز در بازار بدون رقیب خواهد بود و از رده خارج نمی شود.

مدل 370Z پس از GTR محبوبترین مدل از نیسان است اما افراد زیادی اعتقاد دارند که عمر آن به پایان رسیده است. این در حالی است که به نظر نمی رسد کسی از ادامه حضور GTR گله مند باشد و به احتمال فراوان باید تا بعد از سال 2020 برای معرفی مدل جایگزین GTR منتظر باشیم.

مترجم خودروکار : محمد امین زمانی

منبع: MOTOR1

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران