کد خبر : ۹۹
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵
شرکت خودروسازی چینی "جی‌ای‌سی" که به اختصار آن را با نام "جک" می‌شناسیم، به تازگی از کراس اوور کوچک خود با نام "S2" در دو تیپ "Luxury" و "intelligent" رونمایی کرده است.
 به گزارش خودروکار، این در حالیست که برادر آن با کد "S5" در حال حاضر در کشور تولید شده و عرضه می‌شود و همین مورد امکان ورود برند "S2" به کشور را هم محتمل می‌سازد، به همین دلیل تصمیم گرفتیم مروری کوتاه بر روی این خودروی کراس اوور جدید "جی‌ای‌سی" داشته باشیم.
 
در قدم اول برای طراحی و تولید این خودرو، طراحان از چهارچوبی فلزی با طول 4135 میلی متری، عرض 1750 میلی متری، ارتفاع 1550 میلی متری و در نهایت فاصله بین دو محور 2490 میلی متری به وزن 1530 کیلوگرمی استفاده کرده‌اند و سپس با بهره گیری از توانایی طراحان، به توسعه چهره این کراس اوور پرداخته‌اند. همانند محصولات هیوندای، شرکت خودروسازی جک هم به طراحی جلوپنجره‌ای بزرگ تقریبا هم شکل با محصولات هیوندای روی آورده است که باعث شده جذابیت خاصی در چهره این خودرو پدیدار شود. در کنار این جلوپنجره هم چراغ‌هایی هماهنگ با قاب داخلی تاریک و مه شکن‌هایی بزرگ در دو طرف سپر در نظر گرفته شده که در زیبایی بیشتر این کراس اوور تاثیر بسزایی گذاشته‌اند.
بخش قدرتی هم طبق گفته‌های "جی‌ای‌سی" متشکل از یک موتور یورو5 چهار سیلندر 1499 سی سی با کد HFC4GB2. 3D.VVT است که در دور موتور 6000 دور بر دقیقه قادر به تولید 112 اسب بخار قدرت و همچنین در دور 3500 الی 4500 هم می‌تواند گشتاوری 146 نیوتن متری تولید کند. گفتنی است که این موتور 1.5 لیتری از فن آوری VVT سود می‌برد که در دو بخش قدرت موتور و مصرف سوخت تاثیر گذار است. علاوه بر این، جعبه دنده‌ای اتوماتیک انتقال متداول CVT و یا جعبه دنده‌ای 5 سرعته دستی هم برای این خودرو در نظر گرفته شده که به انتخاب مشتری بر روی موتور نصب می‌شود./انتهای پیام
خودروبانک
برچسب ها: خودرو ، خودروکار
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران