کد خبر : ۱۰۲۹۲
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
مرسدس بنز از جمله شرکت های خودروسازی است که همیشه در مرکز توجهات قرار دارد و کوچکتین حرکتی در این کارخانه توسط کارشناسان تجزیه و تحلیل می شود به همین دلیل ممکن است خودروهای این شرکت خیلی زودتر از رونمایی لو بروند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، با توجه به جدیدترین تصاویر لو رفته از مرسدس بنز به نظر می رسد که سر نخ هایی از نسل آینده کلاس S را به همراه داشته باشد. این تصاویر در ابتدا یک S500‌ ساده را نشان می دهند اما برخی تغییرات ایجاد شده بر روی گلگیرها نشان می دهد بنز در حال کار کردن بر روی یک خودروی جدید است که به احتمال فراوان نسل آینده این کلاس خواهد بود.

پرچم دار مدل های لوکس مرسدس بنز تنها چند ماه پیش به روز رسانی شد و تکنولوژی های جدیدی بروی آن نصب گردید. همچنین شرکت بنز اعلام کرد که تا پایان دهه و سال 2020 قصد به روز رسانی این مدل را ندارد اما به نظر می رسد کار بروی پروژه و خودروی بعدی از هم اکنون آغاز شده است.



از آنچه در تصاویر به نظر می رسد این خودرو در سال 2020 عریض تر خواهد شد و همچنین وزن آن به خاطر استفاده بیشتر از فیبرکربن و آلومینیوم بسیار کاهش می یابد. اطلاعات زیادی از مدل آینده اس کلاس در دست نیست اما به احتمال فراوان این خودرو یک سدان بسیار لوکس است که عریض‌تر و بلندتر از مدل های فعلی طراحی خواهد شد.

 همچنین طراحی جلوداشبورد و عقب خودرو در مدل کوپه نیز تغییرات گسترده ای خواهد داشت. در ضمن کارشناسان اعتقاد دارند که مرسدس بنز قصد دارد مدل SEC‌ را بار دیگر برای نسل آینده و سال 2021 آماده کند.




مترجم خودروکار: محمد امین زمانی


منبع : automobilemag.com

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران