کد خبر : ۱۰۳۰۸
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
وزارت صنعت، معدن و تجارت در برنامه راهبردی صنعت خودرو افزایش رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش خودروهای داخلی و وارداتی را هدف‌گذاری کرده است.
به گزارش خودروکار، وزارت صنعت، معدن و تجارت اسفند ماه سال گذشته (۱۳۹۵) ویرایش دوم "برنامه راهبردی وزارت صنعت، معدن و تجارت" را تدوین و مصوب کرد.

در این برنامه راهبردهای این وزارتخانه برای توسعه بخش صنعت و معدن کشور پیش‌بینی شده که بخشی از آن نیز در رابطه با "برنامه راهبردی صنعت خودرو" است.

در برنامه راهبردی صنعت خودرو راهکارهایی در زمینه توسعه و گسترش کمی و کیفی صنعت خودرو و قطعه ایران در حوزه‌های مختلف پیش‌بینی شده که از جمله آن افزایش رضایت مصرف‌کنندگان از خدمات پس از فروش خودروهای داخلی و وارداتی است.

در این زمینه در این برنامه هدف‌گذاری شده که تا سال ۱۴۰۴ شاخص رضایت مصرف‌کنندگان از خدمات پس از فروش خودرو باید به سطح ۸۲۰ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز افزایش یابد.

این هدف‌گذاری در حالی است که در سال ۱۳۹۴ شاخص رضایتمندی مصرف‌کنندگان از خدمات پس از فروش خودرو برابر با ۶۸۹ امتیاز از ۱۰۰۰ امتیاز بوده است.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران