کد خبر : ۱۰۳۵۳
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
رضوانی موتورز یکی از شرکت‌های تولید کننده خودروهای خاص و منحصر به فرد است که توسط فریس رضوانی، طراح ایرانی آمریکایی مدیریت می‌شود. این شرکت به تازگی یک شاسی بلند بسیار خاص را معرفی کرده است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، چند ماه پیش صحبت‌هایی در مورد شاسی بلند رضوانی موتورز مطرح بود و حالا این شرکت این موضوع را تایید کرده و شاسی بلند خاصی به نام «تانک» را در دست ساخت دارد. این شاسی بلند موتور یک موتور 6.4 لیتری V8 دارد که ۵۰۰ اسب بخار قدرت خواهد داشت.

فریس رضوانی، مدیرعامل این شرکت اعلام کرده که به غیر از مدل سفارشی که موتور بسیار قدرتمند 6.4 لیتری دارد یک مدل استاندارد با موتور 3.6 لیتری V6 و قدرت 285 اسب بخار نیز ساخته می‌شود. با این حال ممکن است در سال 2018 یک مدل خیلی قدرتمند نیز به خط تولید این شاسی بلند غول پیکر اضافه شود.



شرکت خودروسازی رضوانی اعلام کرد، طرح بدنه این خودرو از وسایل نقلیه نظامی الگو گرفته شده و حتی به دوربین دید در شب برای شباهت بیشتر به خودروهای جنگی، مجهز شده است. نوع طراحی بدنه این خودرو ناخودآگاه خودروهای تقریبا مشابهی مانند جیپ رنگلر، لندروور دیفندر و مرسدس بنز کلاس G‌ را به یاد خواهد آورد.



این شرکت تضمین می‌دهد که «تانک» حتما تولید خواهد شد و اجازه ورود به خیابان را نیز دارد. این خودرو از سیستم تعلیقی جهانی به همراه شاسی قابل اطمینان ساخته شده و هنوز اطلاعات زیادی از داخل کابین به جز ۵ نفره بودن آن منتشر نشده است.



رضوانی قصد دارد این شاسی بلند منحصر به فرد را تا پایان سال میلادی به دست مشتریان برساند. همچنین برای پیش خرید ۱۰۰۰ دلار قابل بازگشت از مشتریان دریافت خواهد کرد. این شرکت در چند روز آینده اطلاعات بیشتری از این خودرو منتشر می‌کند.

مترجم خودروکار: محمد امین زمانی

منبع : motor1.com

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران