کد خبر : ۱۰۴۳۰
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
مرسدس کلاس S ، که در سال 2016 موفق به کسب عنوان پرفروش ترین خودروی لوکس جهان شد، قیافه جدیدی به خود گرفته و به زودی در تیپ‌های مختلف در خیابان‌های جهان جولان خواهد داد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، کلاس S یکی از موفق‌ترین، پر استقبال‌ترین و بدین ترتیب پرفروش‌ترین سدان‌های ساخته شده توسط شرکت خودروسازی مرسدس بنز است. کلاس S سالیان زیادی است که سهم به سزایی در بالارفتن فروش سالیانه شرکت مرسدس دارد و در سال گذشته عنوان پر فروش‌ترین سدان لوکس جهان را نیز به خود اختصاص داد.

این خودروی محبوب شرکت مرسدس از سال 2013 همزمان با ورود ششمین نسل خود تا به امروز در هیبت خودروهای سدان رقم فروش 300 هزار دستگاهی را به جا گذاشته است و حال با ظاهر جدید و به‌روز رسانی‌های صورت گرفته در شش تیپ بدنه مختلف خود را مهیای حضور در بازارهای جهانی می‌کند.


سری به‌روز شده کلاس S از پیشرانه‌های جدید همچون دیزل 6 سیلندر ، بنزینی 8 سیلندر و نسخه بنزینی 8 سیلندر جفت توربو بهره می‌برد. پیشرانه تعبیه شده در مدل‌های  S 560 4MATIC و  Mercedes-Maybach S 560 4MATIC از نوع بنزینی 8 سیلندر جفت توربو است و قدرت 469 اسب بخاری و گشتاوری 700 نیوتون.متر را برای این اعضای کلاس S مرسدس به ارمغان آورده است.

از دیگر مزایای این پیشرانه‌های جدید می‌توان به کاهش 10 درصدی مصرف سوخت اشاره کرد.


پیش از این نخستین بار در نمایشگاه خودرو ژنو بود که مرسدس بنز خودرویی جدید از کلاس S را در هیبت خودروهای کوپه  معرفی کرد و نشان داد تغییرات جدیدی در این کلاس خودرویی محبوب و موفق خود در حال رخ دادن است.

مرسدس کلاس S  نخستین بار در سال 1972 به بازار آمد و با پشت سر گذاشتن پنج فیس لیفت، ششمین نسل از این سدان لوکس در سال 2013 روانه جاده‌ها شد. از این کلاس خودرویی شرکت مرسدس، مدل‌های ضد گلوله S600 نیز در اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران استفاده شد.


مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع:  otomobilgazetesi.com
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران