کد خبر : ۱۰۶۹۸
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
«خودروکار» گزارش می دهد؛
شرکت خودروسازی چینی چری با سری خودروهای برقی اش، خود را مهیای ورود به بازار اروپا می کند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، خودروهای برقی و هیبرید به پررونق‌ترین و پرخبرترین عضو خانواده صنعت جهان تبدیل شده اند و شرکت های خودروسازی اندکی پیدا می شوند که به ساخت خودروهای برقی ورود نکرده و این مقوله را اولویت بخش توسعه و تحقیق خود قرار نداده باشند.

تازه‌ترین اخبار از فعالیت شرکت های خودروسازی جهان در زمینه تولید خودروهای دوستدار محیط زیست، از ورود قریب الوقوع محصولات تمام برقی و هیبرید شرکت چری به بازار اروپا از سال 2019 به بعد حکایت دارد. بنابر گفته های «اِنینک چن» مدیر شرکت چری این خودروساز چینی به زودی از تکنولوژی های جدید خود در زمینه تولید انواع خودروهای هیبرید پرده خواهد برداشت.

مدیر چری در این باره گفت: شرکت چری برای هر مدل از خودروهای خود نسخه های نیم هیبرید، هیبرید و پلاگین هیبرید را تولید خواهد کرد و بدون شک در این بین خودروهای تمام برقی نیز خواهیم داشت.


در ماه های گذشته نیز شرکت چری با جدیدترین تکنولوژی های خود در زمینه  پیشرانه های هیبرید و رخ نمایی از کانسپت Tiggo Coupe  پا به نمایشگاه خودرو فرانکفورت گذاشته بود تا عزم جزم خود برای سرمایه گذاری بر روی ساخت خودروهای هیبرید و تمام برقی را به دیگر خودروسازان و مردم نشان دهد.

شایان ذکر است که شرکت خودروسازی چری، از خودروسازان برتر چین به حساب می آید و شاهد حضور محصولات این شرکت در خیابان های کشورمان ایران هستیم. برخی از محصولات این شرکت توسط شرکت ایرانی مدیران خودرو در ایران مونتاژ و به‌فروش می‌رسند.





مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: ototeknikveri.com
انتهای پیام/


نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران