کد خبر : ۱۱۹۸۰
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
مدیرگروه پل و بزرگراه‌های سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، از پیگیری مراحل تدوین دستورالعمل همسان روسازی مسیر، ایستگاه ها و پایانه های خطوط اتوبوس های تندرو(BRT) خبر داد.
به گزارش خودروکار، مهدی رمضانی با بیان آنکه مشکلات موجود در سطح مسیرها، ایستگاه ها و پایانه های BRT ناشی از عدم تناسب طراحی روسازی با بارهای وارده است، ایجاد ناهمواری در مسیر و محل توقف اتوبوس ها را زمینه ساز تحمیل خسارات مالی بر ناوگان حمل و نقل عمومی ذکر و اضافه کرد: عوارض یاد شده نه تنها سبب تخریب و زمین گیر شدن اتوبوس ها می شوند بلکه هزینه های گزاف مرمت روکش آسفالت را بر مدیریت شهری تحمیل می کنند.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات مختلف معاونت های فنی و عمرانی برخی از مناطق در راستای مرمت روکش مسیرهای BRT چندان نتیجه بخش نبوده است، افزود: ارائه راهکارهای فنی با لحاظ کردن تمام شرایط محیطی و عملکردی و همچنین معیارهای اقتصادی، هدفی است که در تدوین دستورالعمل های همسان روسازی مسیر، ایستگاه ها و پایانه های BRT دنبال خواهد شد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران