کد خبر : ۱۵۹۹
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
پس از یک صبر طولانی، کسانی که موتورسیکلت های جدید کمپانی UM را پیش خرید کرده بودند بالاخره آن ها را دریافت خواهند کرد.
به گزارش خبرنگار خودروکار؛ انتظار می رفت که اولین سری این موتورسیکلت ها امسال کمی زودتر به خریداران عرضه شود، اما کمپانی به دلیل لزوم انجام اصلاحات نهایی ضروری بر روی محصولات خود، آن را به تعویق انداخت.

کمپانی آمریکایی الاصل "UM International"، "LLC" و "Lohia Motors"، در سال 2014 در کشور هند همکاری با یکدیگر برای تولید موتورسیکلت را شروع کردند. تولید این محصولات هم اکنون در کارخانه Lohia واقع در ایالت اوتاراکند هندوستان در حال انجام است و این در حالی است که دفتر اصلی این کمپانی در دهلی نو قرار دارد.

طی مصاحبه ای با "خوان ویلگاس"، مدیر بخش توسعه اقتصادی شرکت "UM International LLC" و "راجو میشرا" مدیر عامل این کمپانی (در آسیا، خاورمیانه و آفریقا)، آقای میشرا گفت: در حال حاضر 50 نمایندگی فروش در سراسر هند آماده ارائه خدمات هستند."

برنامه شرکت "UML" بر پایه تواید محصولات در هند است و این که 60% قطعات این موتور ها توسط تولید کنندگان هندی ساخته شوند. حین اینکه مراحل اولیه سیاخت موتور های این دستگاه ها در چین و تایلند انجام می شود اما در نهایت قطعات این موتور ها در هند ساخته می شوند.
این تولید کننده جدید برنامه های بسیار بلند پروازانه برای بازار هند دارد و قصد دارد هر 6 ماه یک مدل جدید وارد بازار کند. همچنین این شرکت پیرامون معرفی یک موتورسیکلت جمع و جور تر نیز صحبت هایی کرده است. در حال حاضر یک مدل 125 سی سی تک سیلندر برای عرضه به بازار اروپا ساخته شده است.

این شرکت مدعی شده است که تا کنون 4000 دستگاه از سری "Renegade Comando" و "Sport S" پیش خرید شده است و به همین علت به فکر تاسیس یک باشگاه موتورسواران برای صاحبان این موتور هاست. UML همچنین قصد دارد تا مدل "Renegade Classic" را در ماه آوریل سال 2017 وارد بازار کند.

مازیار جعفریه
منبع: autocarindia.com
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران